U drugoj polovici 1990-ih godina pojavio se nakon Kako je počeo rat na mom otoku još niz filmova koji su se izravno ili neizravno odnosili na rat: Snježana Tribuson tematizirala je u Prepoznavanju (1996) silovanja žena u ratu. Zoran Tadić adaptirao je Trećeg čovjeka Carola Reeda kao Treću ženu (1998) te radnju premjestio u mračnu ratnu atmosferu u Zagrebu. Neven Hitrec je u Bogorodici (1999) ispričao tragičnu ratnu ljubavnu priču koja naglašava hrvatski žrtvenički stav. A Zrinko Ogresta u Crvenoj prašini (1999) dao je društvenokritički komentar kontroverzne teme ratnih profitera.
No ovdje bih željela razmotriti film koji u svojoj estetici strši iznad prilično konvencionalnih filmova onoga vremena i koji se u sjećanju zadržao kao vrlo osebujan44. Nebo, sateliti Lukasa Nole napušta utrti put razumljivosti i podiže se na razinu koja više nije pripovjedna, već poetična. Odgovore na rat film traži u mitskom svijetu simbola.
NASLOVNA
Novosti Kontrazoom D. Popovića O nama Nagrada V. Šamanović Mali filmski razgovori Povijesne stranice Kolumna M. Pansinija Korisni linkovi Impressum Informacije o kolačićima
PRODUKCIJA
Produkcija HFS-a Distribucija HFS-a Autori
NAKLADNIŠTVO
Hrvatski filmski ljetopis Zapis Knjige DVD DVD posebna izdanja
FESTIVALI
Revija hrvatskog filmskog stvaralaštva djece Filmska revija mladeži i Four River Film Festival Revija hrvatskoga filmskog stvaralaštva Hrvatski festival jednominutnih filmova Partnerski programi
OBRAZOVNI PROGRAMI
Škola medijske kulture Dr. Ante Peterlić Radionica u Kraljevici Palunko
KINO TUŠKANAC
Filmski Programi Kratki utorak
HFS
ČLANICE HFS-A