Pred dvjestotinjak gledatelja sinoću kinu Tuškanac premijerno prikazana dva eksperimentalno – dokumentarna ostvarenja!
Sinoćnjom dvostrukom premijerom u velikoj dvorani kina Tuškanac hrvatskoj publici predstavljena su dva, koliko slična, toliko i različita kratka eksperimentalno-dokumentarna ostavrenja: Nadzorna kamera redatelja Željka Kipkea nastala u produkciji Hrvatskog filmskog saveza i Terasa redatelja Sanje i Vedrana Šamanovića nastala u produkciji Mitrope.
![](http://www.hfs.hr/baza/hfs/novosti/20111130_1s.jpg)
Za oba filma karakterističan je svojevrsni intimni pristup – u Nadzornoj kameri u vidu dnevničkog video zapisa samog redatelja, dok je u Terasi više od dvanest mjeseci života suzbijeno u svega par kvadratnih metara – oba ostvarenja zanimljiva su, kako bliskom, tako i suzdržanom gledatelju. Onom prvom jer prepoznaje događaje iz redateljeve svakodnevnice s kojom je bio povezan (direktno ili indirektno), a onom drugom zbog stvaranja vlastite slike, odnosno poistovjećivanja velikog platna s vlastitim životom.
![](http://www.hfs.hr/baza/hfs/novosti/20111130_2s.jpg)
Publici se na samom početku večeri, ispred domaćina, kina Tuškanac, obratila Vera Robić Škarica, koja je, u gore spomenutom kontekstu i povezala ova dva ostvarenja. Prije projekcije svakog pojedinog filma par riječi gledateljima su uputili i autori, Željko Kipke i Sanja Šamanović.
![](http://www.hfs.hr/baza/hfs/novosti/20111130_3s.jpg)
U svakom slučaju, bila je to plodonosni utorak za hrvatski eksperimentalni film. S primjesima dokumentarca.
![](http://www.hfs.hr/baza/hfs/novosti/20111130_4s.jpg)
![](http://www.hfs.hr/baza/hfs/novosti/20111130_5s.jpg)
![](http://www.hfs.hr/baza/hfs/novosti/20111130_6s.jpg)