Pred dvjestotinjak gledatelja sinoću kinu Tuškanac premijerno prikazana dva eksperimentalno – dokumentarna ostvarenja!

Sinoćnjom dvostrukom premijerom u velikoj dvorani kina Tuškanac hrvatskoj publici predstavljena su dva, koliko slična, toliko i različita kratka eksperimentalno-dokumentarna ostavrenja: Nadzorna kamera redatelja Željka Kipkea nastala u produkciji Hrvatskog filmskog saveza i Terasa redatelja Sanje i Vedrana Šamanovića nastala u produkciji Mitrope.

Za oba filma karakterističan je svojevrsni intimni pristup – u Nadzornoj kameri u vidu dnevničkog video zapisa samog redatelja, dok je u Terasi više od dvanest mjeseci života suzbijeno u svega par kvadratnih metara – oba ostvarenja zanimljiva su, kako bliskom, tako i suzdržanom gledatelju. Onom prvom jer prepoznaje događaje iz redateljeve svakodnevnice s kojom je bio povezan (direktno ili indirektno), a onom drugom zbog stvaranja vlastite slike, odnosno poistovjećivanja velikog platna s vlastitim životom.

Publici se na samom početku večeri, ispred domaćina, kina Tuškanac, obratila Vera Robić Škarica, koja je, u gore spomenutom kontekstu i povezala ova dva ostvarenja. Prije projekcije svakog pojedinog filma par riječi gledateljima su uputili i autori, Željko Kipke i Sanja Šamanović.

U svakom slučaju, bila je to plodonosni utorak za hrvatski eksperimentalni film. S primjesima dokumentarca.

30.11.2011.