Biofilmografski razgovor s Radojkom Tanhofer: »Drugarice, jel’ bi ti htjela u montažu?« Petar Krelja, Hrvoje Turković, Slaven Zečević
Okvir i kadar, uokvirivanje i montaža Gilles Deluze
Od jedne slike do druge? Deleuze i filmska razdoblja Jacques Rancière
Mišljenje slike kao slika mišljenja: bilješka o Deleuzeovoj filmozofiji Tonči Valentić
Deleuze, Guattari i umjetnost suprotstavljanja dominantnim strukturama značenja Saša Vojković
O kolektivnoj svijesti i točnosti podataka hrvatskih živućih fotografija Mladen Juran
Povratak u nered (sasvim osobno ponovno čitanje Belanove Sintakse i poetike filma) Slaven Zečević
»Kadriranje« teksta: filmska naracija i fokalizacija u romanu City Alessandra Baricca Krešimir Purgar
Nove glazbene smjernice: Kubrick nakon 2001: Odiseje u svemiru – Paklena naranča Irena Paulus
Zlatna vrata komunizma (O filmskoj poetici Aleksandra Dovženka) Marijan Krivak
Sve što nam prešućuju... a otkrivaju distopijski filmovi Srećko Horvat
Statistika posjeta