Ove nedjelje u 19 sati u kinu Tuškanac premijerno se prikazuju četiri nova kratkometražna filma iz produkcije Hrvatskog filmskog saveza. Prvi na programu je eksperimentalni film Damira Čučića LA PETITE MORT / MALA SMRT, zatim slijedi animirani WOMEN ON BOARD / ŽENE NA BRODU Vjekoslava Živkovića te DESETOBOJ / DECATHLON Sandre Sterle i KANGAROO COURT Ivana Faktora, oba eksperimentalna filma.
LA PETITE MORT / MALA SMRT
Damir Čučić, eksperimentalni film, DIGITAL BETA , 7' 20", 2007.
Ishodište filma dokumentarni su zapisi nastali snimanjem električne naprave koja strujom prži insekte i kukce. Zabilježena masovna smrt pretvara se iz organske slike u digitalni zapis. Koloplet smrti uranja u beskonačni lunarni kolorit u kojem bića na trenutak uskrsnu.
WOMEN ON BOARD / ŽENE NA BRODU
Vjekoslav Živković, animirani film, BETA SP, 10' 37'', 2007.
Između Lika i njegove velike strasti – izrade brodova u boci u podrumu obiteljske kuće, našla se strašna prepreka - njegova napasna Žena. Ona ga stalno ometa, pa niti jedan brod ne može završiti do kraja. U bračnome gnijezdu izbija bespoštedan obračun čiji će ishod pokazati da ljubav ima mnogo bizarnih lica.
DESETOBOJ / DECATHLON
Sandra Sterle, eksperimentalni film, BETA SP, 12'05'', 2007.
Istražujući u deset slika-scena dodir sporta i performansa, Desetoboj pretvara sport u neku vrstu fizičkoga teatra. Sportska pravila uspoređuju se s umjetničkim performativno-ritualnim procesima, kreirajući svojevrstan hibrid. Umjesto sportskih pravila i ustaljenih rituala, gledateljima 'sportskog teatra' nudi se deset apsurdnih situacija.
KANGAROO COURT
Ivan Faktor, eksperimentalni film, BETA SP, 7'30'', 2007.
Kangaroo Court druga je dionica multimedijske rekonstrukcije sekvence iz glasovitog filma M Fritza Langa (1931), započete fotografskom replikom prizora ilegalnoga suđenja psihopatskom ubojici djevojčica u berlinskom podzemlju. U prvoj etapi berlinski je polusvijet oživjelo dvjestotinjak kostimiranih statista, okupljenih u devastiranom prostoru nekadašnje zagrebačke tvornice. Dvojica filmskih snimatelja budno su pratila proces njihove kostimirane retro-inicijacije u langovski univerzum, koju u filmskoj 'rekonstrukciji rekonstrukcije' dodatno podupire kontrapunkt dokumetnarnih zapisa i fragmenata tonske piste s dijalozima iz M-a.