Objavljen je Zapis br. 82
Na mrežnoj stranici Hrvatskog filmskog saveza objavljen je novi, 82. broj Zapisa. Naslovnicu resi slika iz Dokumentarnog filma 'Sad ili nikad' Zorka Sirotića koji, u rubrici Iza kamere, u prvome licu iznosi svoj stav o tome što je potrebno za nastanak slikopisa te gdje, i zahvaljujući komu, danas čuči poimanje eksperimentalnog filma, dok notu istrijanskog melosa u taj tekst unosi protagonist rečenog dokumentarca Darko Brajković Đepeto Njapo.
O nastanku vlastitih radova, nekonvecionalnom Aktu irazmišljanjima o čekaonicama, birokraciji i Gospodinu K. u drugom desetljeću 21. st., odnosno o seksi glazbenom spotu za djecu i odrasle, Zva'ću te, pišu Tamara Bilankov i Rino Barbir.
Hvatajući se u koštac s dijelom natjecateljske ponude 26. Dana hrvatskog filma, kao i s ponekim repertoarnim (vele)filmom (Noćne životinje Toma Forda i Samo je kraj svijeta Xaviera Dolana), filmskokritičarske domete i potencijale iskazuju mlade snage polaznika filmskih radionica Dana hrvatskog filma - Dora Levačić, Annabel Domović, Marta Klarić Ravnić, Zrinka Jurec, Iva Sirotić, Daria Keršić, Pavle Luketić i Igor Kraljić - te Kinokluba Zagreb – Martina Jurišić i Jelena Franotović – koje je vodila Višnja Vukašinović.
U područje proširenog filma, kako su ga na 6. Ganz novom festivalu predstavili sirijski umjetnici međunarodnih karijera, braća Yasser i Rabih Mroué, zakoračio je Janko Heidl koji se pozabavio i cjelovečernjim dokumentarnim filmom Pola stoljeća diska Zvonimira Rumboldta te novijim knjigama o filmu: autoritativnom monografijom Tanhofer, oštro polemičkom retrospekcijskom zbirkom Politikom po kulturi Hrvoja Turkovića i, kako mnogi znalci drže, jednim od najboljih, ako ne i najboljim uknjiženim povijesnim pregledom eksperimentalnog filma, u nas nedavno prevedenim naslovom Povijest eksperimentalnog filma i videa britanskog filmologa A. L. Reesa.