Seminar u kinu Tuškanac: Kako snimiti film s predškolarcima
U okviru obrazovnih programa Hrvatskog filmskog saveza u subotu, 1. listopada u 11 sati u maloj dvorani kina Tuškanac održat će se seminar Kako snimiti film s predškolarcima. Tako, nakon filmskih edukacija za osnovnoškolske i srednjoškolske profesore, Savez organizira edukativni seminar za odgajatelje u predškolskim ustanovama.
Seminar će voditi gošća iz Australije Jacqueline Cosgrove. Cilj seminara je prenijeti znanje i vještine polaznicima i potaknuti ih na snimanje filma s predškolarcima. Seminar se sastoji od dva dijela:
a) Prvi dio je teoretski te će se na njemu predstaviti teorijsko-praktični uvod u film kao što je: svijetlo, kutovi kamere, kadriranje, scenarij, dizajn, zvuk i komunikacija u filmu, organizirani u lekcijske cjeline primjenjive u radu s djecom koja će uskoro krenuti u školu.
b) Drugi dio seminara je praktični dio: polaznici će biti podijeljeni u manje grupe i snimit će jednominutni film koristeći se stečenim znanjem iz prvog dijela seminara.
Polaznicima koji imaju iPad s iMOvie aplikacijom preporučuje se da ga ponesu sa sobom. Prijave za seminar treba poslati do 28. rujna na mail: sara.cucic@gmail.com
Jacqueline Cosgrove
Biografija voditeljice seminara:
Jacqueline je diplomirala na Australskoj školi filma, televizije i radija. Još od 1997. podučava djecu vrtićke i osnovnoškolske dobi izradi filmova, a osnovala je i mnogobrojne centre dječje filmske produkcije u vrtićima i školama u New South Walesu. Godine 2011. Jacqueline je osnovala The Bardic Studio, australsku humanitarnu udrugu koja se bavi produkcijom, distribucijom i promocijom dječjeg filma. Kroz The Bardic Studio provodi istraživanja o prirodi i načinu funkcioniranja dječje filmske produkcije, podupire učitelje medijske kulture u razvoju njihovih područja, lobira za mlade filmaše i njihovo prepoznavanje u svijetu filma te je ravnateljica KidzFlicks, međunarodnog festivala dječjeg filma u Sydneyu. Od 2013. godine Jacqueline istražuje načine kako podučavati djecu sa srednjim i jakim poteškoćama u razvoju stvaranju filmova i trenutno razvija model realizacije filmova za edukatore djece s posebnim potrebama. Njen model prvenstveno želi potaknuti djecu na pričanje njima važnih priča kroz koje će pokazati svoja iskustva i spoznaju svijeta oko sebe.