Na internetske stranice Hrvatskog filmskog saveza postavljen je novi, 80. broj Zapisa. Naslovnicu resi fotografija iz stereoskopskog eksperimentalnog filma A. D. A. M., dojmljivog ostvarenja znanstveno fantastičkog realizma o čijim idejnim korijenima i namjerama piše njegov autor Vladislav Knežević.
Interpretirajući novija djela Damira Očka, predstavljena na 56. Bijenalu u Veneciji, Branka Benčić razmatra ideju filma kao konstrukcije koja okuplja i generira formalne i istraživačke čimbenike, a baveći se 61. Međunarodnim festivalom kratkog filma u Oberhausenu baca svjetlo na politiku riskiranja kao programski koncept. Marijan Krivak sagledava domete četvorice asova hrvatskog eksperimentalnog filma – Ivana Faktora, Zdravka Mustaća, Borisa Poljaka i Damira Čučića – na temelju nedavne kraće retrospektive njihovih ostvarenja, a Janko Heidl osvrće se na novije hrvatske kratkometražne filmove prikazane u programu Kockice 13. Zagreb Film Festivala, zatim na one iz radionice Igora Bezinovića te na one okupljene u omnibusu Zagrebačke priče vol. 3, kao i na u nas svježe prevedenu knjigu Sekundni filmovi Vlade Kristla.
Iva Rosandić, Antonija Zrno, Stjepan Ćulap, Krešimir Bobaš i Zoran Adžić, polaznici jesenske radionice filmske kritike Kino kluba Zagreb, održane pod mentorstvom Višnje Vukašinović, ne libe se izraziti nezadovoljstvo vrsnoćom repertoarnih filmova, ni domaćih (Zvizdan), ni inozemnih (Moja majka, Jastog, Dheepan, Turist...).
I naposljetku, dvojica zapaženih mladih splitskih filmaša pišu o tome kako su i zašto snimili svoje najnovije radove: Josip Lukić o izazovnom dječjem kratkišu Minjonja njanoja, a Ivan Perić o ugođajnoj zgodi fantastike Sirene i krikovi, prvom hrvatskom dugometražnom filmu snimljenom u jednom kadru.