Irena Paulus
TEORIJA FILMSKE GLAZBE: kroz teoriju filmskog zvuka
Autor |
Irena Paulus |
|
Naslov |
TEORIJA FILMSKE GLAZBE: kroz teoriju filmskog zvuka |
|
Impressum |
Hrvatski filmski savez, Zagreb, veljača 2012.
Biblioteka: Filmološke studije br. 11 |
|
Materijalni opis |
256 stranica; ilustrirana |
|
ISBN |
ISBN 978-953-7033-36-1 (tvrdi uvez) |
|
CIP zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 799076. |
Kad je prije desetak godina odlučila znanja iz svoje matične struke, muzikologije, primijeniti na području filma i povezati s filmologijom, Irena Paulus pionirski je zakoračila u potpuno nerazvijeno znanstveno područje u našoj sredini, jer se dotad nitko od hrvatskih filmskih znalaca, a ni muzikologa, nije specijalizirao za glazbu i općenito zvuk u filmu. Proučavanje filmske glazbe započela je na primjerima hrvatskoga filma, sustavno obrađujući sve bitne hrvatske skladatelje filmske glazbe i njihove partiture od 1940-ih naovamo, iz čega je proizašla i njezina prva knjiga, Glazba s ekrana. Istodobno je pisala kritike, eseje i studije o načinu uporabe glazbe i zvuka u suvremenom svjetskom filmu. Nastavljajući istraživačku odiseju zvučnim stazama filmskih klasika – od Ejzenštejna, Hawksa ili Hitchcocka do Kubricka, Kieslowskog ili Burtona – te kroz partiture skladateljskih velikana primijenjene u filmu – od Mozarta, Wagnera i Straussa do Hermanna, Elfmana i Preisnera – četvrta knjiga Irene Paulus, Teorija filmske glazbe, prvi je pokušaj usustavljivanja teorije filmskoga zvuka u nas te sinteza svih dosadašnjih prinosa na tom području u svjetskim okvirima.
Knjigu možete naručiti ili kupiti |
|
Adresa |
HRVATSKI FILMSKI SAVEZ
Tuškanac 1, HR - 10000 ZAGREB |
|
Telefon/Fax |
(385 01) 48 48 771, 48 48 764 |
|
E-mail |
iva.harandi@hfs.hr |
|
Cijena |
19,91 EUR (150,00 kn) |