Senzorna projekcija znači da će svjetla biti prigušena a i da će zvuk biti tiši, a djeca mogu šetati, ulaziti i izlaziti iz kino dvorane, razgovarati, izražavati svoje emocije, biti ono što jesu. Mogu donijeti igračke, dekice, grickalice ili doći u pratnji terapijskog psa.
Prikazat će se film Stopalići, animirana pustolovina za sve uzraste sa zvjezdanom glumačkom postavom i originalnom glazbom, „Stopalići”, okreće mit naglavačke kada pametni mladi jeti pronalazi nešto što misli da ne postoji - čovjeka. Vijest o Stopalićima uznemiruje ovu jednostavnu zajednicu jetija i tjera ih da se zapitaju što još postoji u velikom svijetu izvan njihovog snježnog sela u novoj priči o prijateljstvu, hrabrosti i radosti otkrivanja.
Stopalići
Animirani filmovi koji se prikazuju u ovom projektu su senzorno prihvatljivi u auditivnom i vizualnom smislu za djecu sa senzornim poteškoćama. Djeca sa senzornim poteškoćama mogu imati teškoće uzrokovane preosjetljivošću na jake boje, svijetlo, bljeskanje, uzorke i kontraste, nagle glasne zvukove, mnogo vizualnih i auditivnih podražaja istovremeno. Sukladno tome
Stopalići
U senzornoj projekciji djeca su na prvom mjestu, tako da sve njihove potrebe moraju biti zadovoljene pod motom “kino za sve kino, dostupno svima”. Na taj način ruše se predrasude i stereotipi, te se različitost percipira kao bogatstvo, a uči se na spontani način kroz zajedništvo od najranije dobi. Djeca koja su od najranije dobi uključena u takve aktivnosti u lokalnoj zajednici, kasnije postaju pojedinci koji su tolerantniji, te socijalno i emocionalno zrelije ličnosti.
Stopalići
Koncept senzornih projekcija pokrenule su još 2016. godine Eva Brlek, magistra edukacijske rehabilitacije i psihoterapeut, trenutno pohađa doktorski studij Mediji i komunikacija, te Sandra Malenica, profesorica kroatistike i komparativne književnosti, koja trenutno pohađa doktorski studij Književnosti, izvedbenih umjetnosti, filma i kulture. Rezultati istraživanja koje su sutorice provele s roditeljima i učiteljima pokazuju kako senzorne projekcije značajno utječu na porast komunikacijske kompetencije djece s teškoćama u razvoju, te pozitivno djeluju na inkluziju djece u lokalnu zajednicu.