english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

Zvuk na filmu: sluga lažne dubine ili generator neviđenih emocija

Kino klub Split u suradnji s organizacijom Sensoria organizira javno predavanje o zvuku na filmu. Predavanje će se održat u petak 9. prosinca u 20 sati u prostorijama Kino kluba Split (Ulica slobode 28, Dom mladih). Ulaz je slobodan.

Predavanje se održava u sklopu radionice zvuka pod mentorstvom Tonča Bakotina, a problematizirat će iduća pitanja: Odakle potječe zvuk u kadru? Pripada li predmetu/osobi ili je nezavisan? Kakav zvuk ne privlači pozornost kada je prisutan a potpuno mijenja percepciju kada ga nema?

Fokus se nalazi na ulozi zvuka u filmu, njegovoj zavisnosti od slike i funkciji pri prenošenju emocije. Kroz dva primjera naizgled potpuno različitih klasika kinematografije, analizirat će se uloga zvuka u oblikovanju čitave atmosfere filma kao cjeline. Također, promotriti će film kroz prizmu muzičke teorije s uvidom kako sinkronizacija pokretne slike i zvuka/muzike diktira emociju i tempo.

Tonči Bakotin (Ruzina Frankulin), rođen 1973. godine u Splitu, profesionalni je predavač glazbeno-tonske tehnologije, glazbenik i oblikovatelj zvuka, programski voditelj udruge i glazbeno-tonskog studija Sensoria. Bakotin je tijekom osnovne škole pohađao klasičnu glazbenu školu. Ubrzo nakon toga, sredinom 90-ih, postaje član noise-elektro ambijentalne glazbene skupine Zidar Betonsky. Nastupajući diljem Europe, odlučuje se na promjenu u svojoj glazbenoj karijeri i počinje skladati kao solo umjetnik koristeći kombinaciju elektroničkih i tradicionalnih instrumenata. Diplomirao je oblikovanje zvuka u Rotterdamu, završio preddiplomski studij filma i videa na Umjetničkoj akademiji u Splitu, studirao na CISCO akademiji (Cisco Certified Network Associate) na Laboratoriju za telekomunikacije fakulteta za elektronički inženjering u Ljubljani. Od 2002. djeluje je kao predavač glazbeno-tonske produkcije (Rotterdam, Singapur, Bangkok, Ljubljana, Zagreb, Split). Komponirao glazbu za kazalište i performanse u sklopu kolektiva Zidar Betonsky i FFT.
Objavio elektroničku glazbu u SAD-u, Francuskoj i Njemačkoj pod aliasom Ruzina Frankulin. Radio kao urednik/oblikovatelj zvuka i/ili kompozitor glazbe za produkciju raznih hrvatskih TV serija te nekoliko dokumentarno eksperimentalnih filmova.

Rad Kino kluba Split podržavaju Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva, Hrvatski audiovizualni centar, Društvo hrvatskih filmskih redatelja, Grad Split i Zaklada Kultura nova.


pošalji link | verzija za printanje

"Dok smo bili tu" nastao u produkciji Kino kluba Split imat će svjetsku premijeru na 68. Međunarodnom festivalu kratkometražnog filma Oberhausen 30.03.2022.
Senzorne projekcije - film Asterix: Tajna čarobnog napitka u kinima diljem Hrvatske na Dan svjesnosti o autizmu! 24.03.2022.
Večer kratkog filma II 16.03.2022.
ONLINE WEEKEND U ART KINU 16.03.2022.
'JURIJ MEDEN: OGREBOTINE I GLITCHEVI – ZAŠTO I KAKO PRIKAZIVATI FILMOVE U 21. STOLJEĆU?' NA KRATKOM UTORKU 16.03.2022.
ONLINE WEEKEND U ART KINU 16.03.2022.
Predstavljanje 10. Production In-a i Kritičko rešeto 16.03.2022.
OTVOREN JE POZIV ZA PRIJAVU RADOVA NASTALIH TEHNIKOM STOP ANIMACIJE STOP MOTION SCENA 2022. 16.03.2022.
Kreće međunarodni program Pazi na sliku/Mind the Image 16.03.2022.
FESTIVAL DORF POSTAO NOVI ČLAN MUSIC FILM FESTIVAL NETWORK 09.03.2022.
691-700/5869
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta