english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

Filmska vježbenica : Preoblikovanje vremena

Filmska vježbenica praktičan je nastavak na predavanja Filmske čitanke, prijave su otvorene do 6. prosinca

Filmska vježbenica praktičan je nastavak na predavanja Filmske čitanke, u sklopu koje će polaznici kroz montažni zadatak imati mogućnost promisliti o nekim novim prostorno-vremenskim obrascima, referirajući se na teorijske cjeline koje su ih okupirale tokom predavanja.

Od polaznika se očekuje da znaju osnove montaže, imaju osigurane tehničke preduvjete za rad (računalo i program za montažu), te da su odslušali predavanja Filmske čitanke. Radionica će se sastojati od dva online sastanka i 10 dana tokom kojih će  će polaznici samostalno raditi.

Za prijavu je do 6. prosinca  potrebno poslati kontakt (mail, ime i prezime) te nekoliko rečenica motivacije u kojima će se istaknuti koja ih je tematska cjelina, informacija ili misao posebice potaknula na razmišljanje tokom predavanja Filmske čitanke te bi istu voljeli praktično primijeniti u svojoj vježbi.

Po završetku prijava, polaznicima će se poslati link za uvodno predavanje koje će se održati  8. prosinca. Na uvodnom predavanju polaznici će s voditeljicama dogovoriti principe rada i  dobiti materijal na kojemu će tokom sljedećih 10 dana raditi u vlastitom tempu. 19. prosinca se polaznici ponovno sastaju i zajedno sa voditeljicama predstavljaju rezultate rada i analiziraju vlastiti proces.

CIlj radionice je primjeniti stečena teorijska znanja u praksi te potaknuti sudionike na raspravu i razmjenu ideja i komentara kako o vlastitom tako i o tuđem radu.

“Pošto doživljaj vremena zapravo jest autorova neotuđiva intuitivna vizija života, a ritmička tenzija u montiranim fragmentima diktira svaki konkretan montažni spoj, to znači da montaža otkriva stil samog režisera. U montaži se ispoljava odnos režisera prema samoj ideji, preko montaže umetnikovi pogledi na svet dobijaju svoj konačni oblik. Smatram da je režiser koji lako i na različite načine montira svoje filmove prilično plitak. Uvijek ćete prepoznati Bergmanov, Bresonov, Kurosavin, Antonionijev stil montiranja. Nikada ih ni sa kim nećete pomiješati. Jer njihova percepcija vremena, izražena u ritmu, uvek ista.”
(Andrej Tarkovski, Zapečaćeno vreme, Akademska knjiga Novi Sad, 2018.)


pošalji link | verzija za printanje

ONLINE WEEKEND U ART KINU 23.02.2022.
DOK-film '22. 23.02.2022.
Devet godina Filmske naSTAVe u kinu Tuškanac: najvažnijeg programa filmskog opismenjavanja srednjoškolaca ne samo u Hrvatskoj već i mnogo šire 21.02.2022.
U tijeku je osma scenaristička radionica Palunko 18.02.2022.
Prijavite svoje filmove za jubilarno 60. izdanje Revije hrvatskog filmskog stvaralaštva djece 17.02.2022.
Otvorene prijave za 9. Star Film Fest 17.02.2022.
'Pisma ćaći' s Damirom Čučićem 17.02.2022.
ŽIVA VODA OZVUČUJE 'ŠKOLJKU I SVEĆENIKA' GERMAINE DULAC NA KRATKOM UTORKU 16.02.2022.
HRVOJE TURKOVIĆ DOBITNIK NAGRADE „ANTE PETERLIĆ“ ZA KNJIGU TIPOVI FIMSKOG IZLAGANJA 14.02.2022.
ZBOGOM MAJSTORU, UČITELJU I PRIJATELJU ANIMACIJE 11.02.2022.
631-640/5787
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta