english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

Godard i Ludi Pierrot u Klubu PFT-a

Ovog četvrtka, 10. studenog u 20 sati u Klubu Pulske filmske tvornice projekcija je politički senzibilizirane romantične krimi drame Ludi Pierrot nedavno preminulog kultnog filmskog redatelja Jean-Luc Godarda.

Jean-Luc Godard savršen je primjer filmskog autora, najradikalniji redatelj francuskog novog vala i s ovim filmom će početi proces redefiniranja umjetnosti i filozofije filma. Ludi Pierrot sveobuhvatna je mješavina filmskih tehnika naracije i redateljskih postupaka, visoke umjetnosti i popularne kulture nastao kao niskobudžetni hommage američkom gangsterskom filmu. Vrlo je brzo stekao reputaciju jednog od najvažnijih filmova svjetske kinematografije.
Sam pak film bio je najava kraja Novog vala i Godardovog iskoraka u fazu skupina Dziga Vertov s filmovima u kojima je radikalizirao svoje političke stavove i angažman te kritiku tzv. zapadnog svijeta, naravno, filmskim sredstvima.

Jean-Luc Godard: Ludi Pierrot
Igrani film, Francuska, 1965., 110 min

Ferdinand (Jean-Paul Belmondo) nesretno je oženjen, a nedavno je i dobio otkaz u televizijskoj kući u kojoj je bio zaposlen. Nakon posjete besmislenoj pariškoj zabavi ispunjenoj ispraznim pretencioznim diskusijama, odluči pobjeći s bivšom djevojkom Marianne (Anna Karina) na sam 14. srpnja, obljetnicu Francuske revolucije, ostavljajući iza sebe suprugu, djecu i buržoaski način života.
Slijedeći Marianne u njezin stan, gdje pronađu leš muškarca, Ferdinand, kojeg Marianne zove Pierrot („tužan klaun“), shvati da su njoj na tragu agenti OAS-a, tajne desničarske organizacije koja se bori protiv oslobođenja Alžira od francuske kolonijalne vlasti. Ferdinand i Marianne automobilom krenu prema jugu, put Sredozemnog mora…

Asistenti režije: Jean-Pierre Léaud, Philippe Fourastié
Scenarij: Jean-Luc Godard, prema romanu Obsession Lionela Whitea
Direktor fotografije: Raoul Coutard
Montaža: Agnès Guillemot
Zvuk: René Levert
Izvorna glazba: Antoine Duhamel; stihovi i glazba Serge Rezvani
Uloge: Jean-Paul Belmondo (Pierrot), Anna Karina (Marianne), Graziella Galvani (Maria), Jean-Pierre Léaud, Hans Meyer, László Szabó

Program je realiziran u suradnji s Europskom filmskom edukativnom platformom CinEd 2.0.

Program Kluba Pulske filmske tvornice financijski podržavaju Grad Pula, Hrvatski audiovizualni centar i Zaklada Kultura nova.


pošalji link | verzija za printanje

"Dok smo bili tu" nastao u produkciji Kino kluba Split imat će svjetsku premijeru na 68. Međunarodnom festivalu kratkometražnog filma Oberhausen 30.03.2022.
Senzorne projekcije - film Asterix: Tajna čarobnog napitka u kinima diljem Hrvatske na Dan svjesnosti o autizmu! 24.03.2022.
Večer kratkog filma II 16.03.2022.
ONLINE WEEKEND U ART KINU 16.03.2022.
'JURIJ MEDEN: OGREBOTINE I GLITCHEVI – ZAŠTO I KAKO PRIKAZIVATI FILMOVE U 21. STOLJEĆU?' NA KRATKOM UTORKU 16.03.2022.
ONLINE WEEKEND U ART KINU 16.03.2022.
Predstavljanje 10. Production In-a i Kritičko rešeto 16.03.2022.
OTVOREN JE POZIV ZA PRIJAVU RADOVA NASTALIH TEHNIKOM STOP ANIMACIJE STOP MOTION SCENA 2022. 16.03.2022.
Kreće međunarodni program Pazi na sliku/Mind the Image 16.03.2022.
FESTIVAL DORF POSTAO NOVI ČLAN MUSIC FILM FESTIVAL NETWORK 09.03.2022.
621-630/5799
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta