english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

RADIONICA VOĐENJA KAMPANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Za sve one željne novog znanja i vještina, Star Film Fest i Kino Klub Sisak u suradnji sa voditeljima projekta Otvorena medijska grupacija i partnerom Judita organizirali smo radionicu vođenja Kampanja na društvenim mrežama.

Radionica će se održati u subotu, 2. rujna i u nedjelju, 3. rujna od 9 do 15 sati u prostorijama Centra kreativne industrije Sisak (Ul. Stjepana i Antuna Radića 20).

Radionice će voditi Gabrijela Brigljević, marketinška stručnjakinja za društvene mreže, a sudionici/e će tijekom ova dva dana steći nova znanja o vođenju društvenih mreža i njihovim aktivnostima. Teme koje će biti pokrivene radionicom su:

1. Analiza sadržaja web stranice – kako procijeniti kvalitetu sadržaja na web stranici (nudi li stranica odgovore na glavna pitanja korisnika, usmjerava li na željene radnje i dr.) te utvrditi smjernice za poboljšanje

2. Analiza profila na društvenim mrežama – kako napraviti analizu trenutne pozicije na društvenim mrežama kroz analitičke alate (broj i karakteristike trenutnih pratitelja i sl.) te utvrditi smjernice za poboljšanje

3. Analiza sadržaja marketinških materijala – kako uskladiti komunikaciju osnovne poruke organizacije na web stranici i digitalnim kanalima sa sadržajem na svim marketinškim materijalima

4. Uvod u digitalni marketing – upoznavanje s vokabularom i osnovnim elementima digitalnog marketinga (definiranje digitalnih ciljeva, planiranje kampanja, metrika i analiza podataka, i dr.)

5. Uvod u storytelling – upoznavanje s osnovnim principima dobrog storytellinga: kako ispričati priču koja približava osnovnu poruku organizacije ciljnim skupinama i potiče ih na željeno djelovanje

6. Copywriting tehnike – uvod u osnovne tehnike copywritinga za različite primjene (pisanje tekstova za digitalni sadržaj, oglase, reklamne materijale i dr.)

7. Upravljanje društvenim mrežama – upoznavanje s pojedinostima različitih društvenih mreža (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok, Snapchat) te savjeti za optimizaciju sadržaja za svaku pojedinačnu platformu; izrada plana objava za društvene mreže; oglašavanje i praćenje analitika

8. Korištenje alata za jednostavni grafički dizajn – upoznavanje s alatom “Canva” i njegovim korisnim značajkama za vizualni identitet i izradu vizuala za različite primjene Svi polaznici trebaju sudjelovati u svim segmentima radionice, jer će se znanja, vještine ali i plan akcije graditi na temelju iskustava u prethodnim dijelovima radionice.

Prijaviti se možete tako da ispunite online obrazac, a prijave traju do 30. kolovoza 2022. godine. Prijavljujete se za cijeli ciklus, a broj mjesta je ograničen na 25 osoba. Za sve informacije o projektu i radionicama pratite nas na našoj web stranici ili putem društvenih mreža Facebook i Instagrama.


pošalji link | verzija za printanje

Tonći Gaćina održat će javno predavanje o objektivima u Kino klubu Split 24.08.2022.
ZAVRŠIO 16.FESTIVAL DORF U VINKOVCIMA 24.08.2022.
Ponos i predrasude 23.08.2022.
Počasno mjesto - najstariji laptop u Skandinaviji 20.08.2022.
Produžetak briljantne repatica znanja 19.08.2022.
Otvorena 24. Škola medijske kulture „Dr. Ante Peterlić“ 19.08.2022.
RADIONICA VOĐENJA KAMPANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA 19.08.2022.
16.FESTIVAL DORF U VINKOVCIMA 17.08.2022.
OBJAVILI SMO PROGRAM 9. STAR FILM FESTA 17.08.2022.
Završila 19. Ljetna škola filma Šipan 17.08.2022.
571-580/5869
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta