english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

Godard i Ludi Pierrot u Klubu PFT-a

Ovog četvrtka, 10. studenog u 20 sati u Klubu Pulske filmske tvornice projekcija je politički senzibilizirane romantične krimi drame Ludi Pierrot nedavno preminulog kultnog filmskog redatelja Jean-Luc Godarda.

Jean-Luc Godard savršen je primjer filmskog autora, najradikalniji redatelj francuskog novog vala i s ovim filmom će početi proces redefiniranja umjetnosti i filozofije filma. Ludi Pierrot sveobuhvatna je mješavina filmskih tehnika naracije i redateljskih postupaka, visoke umjetnosti i popularne kulture nastao kao niskobudžetni hommage američkom gangsterskom filmu. Vrlo je brzo stekao reputaciju jednog od najvažnijih filmova svjetske kinematografije.
Sam pak film bio je najava kraja Novog vala i Godardovog iskoraka u fazu skupina Dziga Vertov s filmovima u kojima je radikalizirao svoje političke stavove i angažman te kritiku tzv. zapadnog svijeta, naravno, filmskim sredstvima.

Jean-Luc Godard: Ludi Pierrot
Igrani film, Francuska, 1965., 110 min

Ferdinand (Jean-Paul Belmondo) nesretno je oženjen, a nedavno je i dobio otkaz u televizijskoj kući u kojoj je bio zaposlen. Nakon posjete besmislenoj pariškoj zabavi ispunjenoj ispraznim pretencioznim diskusijama, odluči pobjeći s bivšom djevojkom Marianne (Anna Karina) na sam 14. srpnja, obljetnicu Francuske revolucije, ostavljajući iza sebe suprugu, djecu i buržoaski način života.
Slijedeći Marianne u njezin stan, gdje pronađu leš muškarca, Ferdinand, kojeg Marianne zove Pierrot („tužan klaun“), shvati da su njoj na tragu agenti OAS-a, tajne desničarske organizacije koja se bori protiv oslobođenja Alžira od francuske kolonijalne vlasti. Ferdinand i Marianne automobilom krenu prema jugu, put Sredozemnog mora…

Asistenti režije: Jean-Pierre Léaud, Philippe Fourastié
Scenarij: Jean-Luc Godard, prema romanu Obsession Lionela Whitea
Direktor fotografije: Raoul Coutard
Montaža: Agnès Guillemot
Zvuk: René Levert
Izvorna glazba: Antoine Duhamel; stihovi i glazba Serge Rezvani
Uloge: Jean-Paul Belmondo (Pierrot), Anna Karina (Marianne), Graziella Galvani (Maria), Jean-Pierre Léaud, Hans Meyer, László Szabó

Program je realiziran u suradnji s Europskom filmskom edukativnom platformom CinEd 2.0.

Program Kluba Pulske filmske tvornice financijski podržavaju Grad Pula, Hrvatski audiovizualni centar i Zaklada Kultura nova.


pošalji link | verzija za printanje

Senzorne projekcije u Varaždinu i Samoboru 14.12.2022.
Vedran Šuvar: Osmisli svoju radionicu! – participativni program za građane 14.12.2022.
Kino klub Split u sklopu diskurzivnog programa U kvadrat prikazuje filmove Milana Milosavljevića, Kirila Cvetkovskog, Filipa Markovinovića i Ivana Martinca 14.12.2022.
Večer kratkog igranog filma 07.12.2022.
Novi filmovi u prosincu na platformi Filmska nastava! 07.12.2022.
'NAJBOLJE OD KRATKOG UTORKA 2013. - 2022.' NA KRATKOM UTORKU 13.12. 07.12.2022.
Senzorne projekcije - Kino za sve dostupno svima 07.12.2022.
Studio kreativnih ideja Gunja posjetili redatelji dokumentaristi iz Italije 07.12.2022.
JEDINA SOLUCIJA U KONTINUITETU POSJEĆUJE OSNOVNE ŠKOLE U ZADARSKOJ ŽUPANIJI 07.12.2022.
Upisi u 12. Školu animiranog filma 07.12.2022.
491-500/5868
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta