english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

RADIONICA VOĐENJA KAMPANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Za sve one željne novog znanja i vještina, Star Film Fest i Kino Klub Sisak u suradnji sa voditeljima projekta Otvorena medijska grupacija i partnerom Judita organizirali smo radionicu vođenja Kampanja na društvenim mrežama.

Radionica će se održati u subotu, 2. rujna i u nedjelju, 3. rujna od 9 do 15 sati u prostorijama Centra kreativne industrije Sisak (Ul. Stjepana i Antuna Radića 20).

Radionice će voditi Gabrijela Brigljević, marketinška stručnjakinja za društvene mreže, a sudionici/e će tijekom ova dva dana steći nova znanja o vođenju društvenih mreža i njihovim aktivnostima. Teme koje će biti pokrivene radionicom su:

1. Analiza sadržaja web stranice – kako procijeniti kvalitetu sadržaja na web stranici (nudi li stranica odgovore na glavna pitanja korisnika, usmjerava li na željene radnje i dr.) te utvrditi smjernice za poboljšanje

2. Analiza profila na društvenim mrežama – kako napraviti analizu trenutne pozicije na društvenim mrežama kroz analitičke alate (broj i karakteristike trenutnih pratitelja i sl.) te utvrditi smjernice za poboljšanje

3. Analiza sadržaja marketinških materijala – kako uskladiti komunikaciju osnovne poruke organizacije na web stranici i digitalnim kanalima sa sadržajem na svim marketinškim materijalima

4. Uvod u digitalni marketing – upoznavanje s vokabularom i osnovnim elementima digitalnog marketinga (definiranje digitalnih ciljeva, planiranje kampanja, metrika i analiza podataka, i dr.)

5. Uvod u storytelling – upoznavanje s osnovnim principima dobrog storytellinga: kako ispričati priču koja približava osnovnu poruku organizacije ciljnim skupinama i potiče ih na željeno djelovanje

6. Copywriting tehnike – uvod u osnovne tehnike copywritinga za različite primjene (pisanje tekstova za digitalni sadržaj, oglase, reklamne materijale i dr.)

7. Upravljanje društvenim mrežama – upoznavanje s pojedinostima različitih društvenih mreža (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok, Snapchat) te savjeti za optimizaciju sadržaja za svaku pojedinačnu platformu; izrada plana objava za društvene mreže; oglašavanje i praćenje analitika

8. Korištenje alata za jednostavni grafički dizajn – upoznavanje s alatom “Canva” i njegovim korisnim značajkama za vizualni identitet i izradu vizuala za različite primjene Svi polaznici trebaju sudjelovati u svim segmentima radionice, jer će se znanja, vještine ali i plan akcije graditi na temelju iskustava u prethodnim dijelovima radionice.

Prijaviti se možete tako da ispunite online obrazac, a prijave traju do 30. kolovoza 2022. godine. Prijavljujete se za cijeli ciklus, a broj mjesta je ograničen na 25 osoba. Za sve informacije o projektu i radionicama pratite nas na našoj web stranici ili putem društvenih mreža Facebook i Instagrama.


pošalji link | verzija za printanje

Prijavite se na 54. Revija hrvatskog filmskog stvaralaštva 21.09.2022.
Kinoklubaši na festivalu 25 FPS 21.09.2022.
Transformacije 21.09.2022.
Etnografski eksperimenti 21.09.2022.
Monsterclass sa Nikicom Zdunić 14.09.2022.
Zatvoreni 27. Filmska revija mladeži i 15. Four River Film Festival! 12.09.2022.
Otvoreni 27. Filmska revija mladeži i 15. Four River Film Festival u Karlovcu! 12.09.2022.
Jesen u Kino klubu Split 07.09.2022.
DODJELOM NAGRADA JE ZAVRŠIO 9. STAR FILM FEST 07.09.2022.
UZBUDLJIV DRUGI DAN 9. STAR FILM FESTA 07.09.2022.
461-470/5779
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta