english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

Godard i Ludi Pierrot u Klubu PFT-a

Ovog četvrtka, 10. studenog u 20 sati u Klubu Pulske filmske tvornice projekcija je politički senzibilizirane romantične krimi drame Ludi Pierrot nedavno preminulog kultnog filmskog redatelja Jean-Luc Godarda.

Jean-Luc Godard savršen je primjer filmskog autora, najradikalniji redatelj francuskog novog vala i s ovim filmom će početi proces redefiniranja umjetnosti i filozofije filma. Ludi Pierrot sveobuhvatna je mješavina filmskih tehnika naracije i redateljskih postupaka, visoke umjetnosti i popularne kulture nastao kao niskobudžetni hommage američkom gangsterskom filmu. Vrlo je brzo stekao reputaciju jednog od najvažnijih filmova svjetske kinematografije.
Sam pak film bio je najava kraja Novog vala i Godardovog iskoraka u fazu skupina Dziga Vertov s filmovima u kojima je radikalizirao svoje političke stavove i angažman te kritiku tzv. zapadnog svijeta, naravno, filmskim sredstvima.

Jean-Luc Godard: Ludi Pierrot
Igrani film, Francuska, 1965., 110 min

Ferdinand (Jean-Paul Belmondo) nesretno je oženjen, a nedavno je i dobio otkaz u televizijskoj kući u kojoj je bio zaposlen. Nakon posjete besmislenoj pariškoj zabavi ispunjenoj ispraznim pretencioznim diskusijama, odluči pobjeći s bivšom djevojkom Marianne (Anna Karina) na sam 14. srpnja, obljetnicu Francuske revolucije, ostavljajući iza sebe suprugu, djecu i buržoaski način života.
Slijedeći Marianne u njezin stan, gdje pronađu leš muškarca, Ferdinand, kojeg Marianne zove Pierrot („tužan klaun“), shvati da su njoj na tragu agenti OAS-a, tajne desničarske organizacije koja se bori protiv oslobođenja Alžira od francuske kolonijalne vlasti. Ferdinand i Marianne automobilom krenu prema jugu, put Sredozemnog mora…

Asistenti režije: Jean-Pierre Léaud, Philippe Fourastié
Scenarij: Jean-Luc Godard, prema romanu Obsession Lionela Whitea
Direktor fotografije: Raoul Coutard
Montaža: Agnès Guillemot
Zvuk: René Levert
Izvorna glazba: Antoine Duhamel; stihovi i glazba Serge Rezvani
Uloge: Jean-Paul Belmondo (Pierrot), Anna Karina (Marianne), Graziella Galvani (Maria), Jean-Pierre Léaud, Hans Meyer, László Szabó

Program je realiziran u suradnji s Europskom filmskom edukativnom platformom CinEd 2.0.

Program Kluba Pulske filmske tvornice financijski podržavaju Grad Pula, Hrvatski audiovizualni centar i Zaklada Kultura nova.


pošalji link | verzija za printanje

Radikalne geste: dvodnevni diskurzivni program s Tanjom Vrvilo i Kumjanom Novakovom 03.05.2023.
Natječaj za radno mjesto voditelja/ice kina Tuškanac (1 izvršitelj/ica) 28.04.2023.
Autori u gostima: Sunčica Fradelić i Vedran Šuvar 26.04.2023.
Online događaj “KINO U PODNE” – suradnja osnovnih škola iz Gunje, Zagreba i Jakšića 26.04.2023.
Produkcijski dan prvi put na Akademiji dramske umjetnosti! 26.04.2023.
Kino klub Split u sklopu programa U kvadrat: prikazuje filmove Isidore Ratković, Ivana Sladonje, Ivane Abramović i Mislava Pislaka i Lordana Zafranovića 26.04.2023.
61. izdanje Revije hrvatskog filmskog stvaralaštva djece i 11. Smotra hrvatskog školskog filma održat će se u Zagrebu od 5. do 8. listopada 2023. 19.04.2023.
400 udaraca u Klubu PFT-a 12.04.2023.
Novo vodstvo u Hrvatskom filmskom savezu 12.04.2023.
165 sudionika na proljetnom ciklusu Filmske naSTAVe 12.04.2023.
431-440/5869
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta