english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

Predstavljen portal medijskapismenost.hr

Agencija za elektroničke medije i UNICEF, u suradnji s partnerima, među kojima je i Hrvatski filmski savez, predstavili su novi internetski portal medijskapismenost.hr namijenjen informiranju i edukaciji roditelja, dječjih skrbnika i učitelja o medijskoj pismenosti. To je nastavak nacionalne kampanje Birajmo što gledamo koju su UNICEF i Agencija za elektroničke medije pokrenuli u listopadu prošle godine.

„Djeca gotovo da više vremena provode uz različite medije i ekrane nego u školi ili s roditeljima. U tome trebaju vodstvo odraslih osoba kojima vjeruju. No, to nije nimalo lak zadatak jer medijska pismenost u 21. stoljeću postaje sve složenija.“, izjavila je Gorana Dojčinović, voditeljica komunikacija hrvatskog ureda UNICEF-a.

Cilj portala je stoga osnažiti roditelje da aktivno traže znanja i informacije o medijima i načinima na koji oni mogu utjecati na razvoj djece. Također, namjera je portala uključiti roditelje u stvaranje njegovog sadržaja kako bi ponuđene teme u što većoj mjeri odgovarale na potrebe roditelja i djece. Portal pruža informacije o utjecaju različitih vrsta medija na djecu, obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipi, utjecaj medija na dječji razvoj te nudi niz savjeta roditeljima kako postupiti u konkretnim situacijama iz stvarnog života.

„Internetski portal koji smo pokrenuli važan je iskorak u medijskom opismenjavanju jer prvi puta svi oni koji na bilo koji način sudjeluju u odgoju djece i mladih na jednome mjestu mogu pronaći sveobuhvatan pregled pouzdanih i korisnih informacija o medijima i njihovu potencijalnom utjecaju na razvoj djece. Djeca su od najranije dobi izložena snažnim medijskim utjecajima, a najučinkovitija zaštita od potencijalno štetnih medijskih sadržaja je poznavanje medija i sposobnost kritičkog razmišljanja o tome što čitamo, gledamo i slušamo u medijima“, izjavio je Robert Tomljenović, član Vijeća za elektroničke medije.

U sklopu prezentacije novog portala prikazan je i animirani film Ništ' me ne zanima Škole animiranog filma Čakovec kao vrstan primjer medijske pismenosti u kontekstu dječjeg filmskog stvaralaštva.

U stvaranju sadržaja portala sudjeluju partneri koji svojim djelovanjem doprinose podizanju medijske pismenosti u Hrvatskoj, a među njima su Akademija dramske umjetnosti, Fakultet političkih znanosti u Zagrebu, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez.


pošalji link | verzija za printanje

Ostvarena suradnja s Međunarodnim filmskim kampom Odense – predstavljeni Four River Film Festival i Videoradionice za djecu i mladež u Kraljevici! 31.08.2015.
Rakijaški dnevnik nastavlja uspješan niz. Na 13. Liburnija Film Festivalu ovjenčan sa dvije nagrade! 31.08.2015.
Kontinuitet uspjeha 31.08.2015.
Zvijezde iznad Siska 31.08.2015.
Završila 17. Škola medijske kulture Dr. Ante Peterlić 31.08.2015.
Program kina Tuškanac od 4. rujna 2015. 28.08.2015.
Maja Flego: ‘Medijska kultura treba biti obvezan sadržaj u osnovnim i srednjim školama' 27.08.2015.
Trakošćanska berba 27.08.2015.
Prezentacija programskih sadržaja 17. Škole medijske kulture Dr. Ante Peterlić 26.08.2015.
Filmovi iz produkcije Hrvatskog filmskog saveza na 13. Liburnija Film Festivalu i 16. Mediteran Film Festivalu u Širokom Brijegu 26.08.2015.
2831-2840/5859
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta