english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

Predstavljen portal medijskapismenost.hr

Agencija za elektroničke medije i UNICEF, u suradnji s partnerima, među kojima je i Hrvatski filmski savez, predstavili su novi internetski portal medijskapismenost.hr namijenjen informiranju i edukaciji roditelja, dječjih skrbnika i učitelja o medijskoj pismenosti. To je nastavak nacionalne kampanje Birajmo što gledamo koju su UNICEF i Agencija za elektroničke medije pokrenuli u listopadu prošle godine.

„Djeca gotovo da više vremena provode uz različite medije i ekrane nego u školi ili s roditeljima. U tome trebaju vodstvo odraslih osoba kojima vjeruju. No, to nije nimalo lak zadatak jer medijska pismenost u 21. stoljeću postaje sve složenija.“, izjavila je Gorana Dojčinović, voditeljica komunikacija hrvatskog ureda UNICEF-a.

Cilj portala je stoga osnažiti roditelje da aktivno traže znanja i informacije o medijima i načinima na koji oni mogu utjecati na razvoj djece. Također, namjera je portala uključiti roditelje u stvaranje njegovog sadržaja kako bi ponuđene teme u što većoj mjeri odgovarale na potrebe roditelja i djece. Portal pruža informacije o utjecaju različitih vrsta medija na djecu, obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipi, utjecaj medija na dječji razvoj te nudi niz savjeta roditeljima kako postupiti u konkretnim situacijama iz stvarnog života.

„Internetski portal koji smo pokrenuli važan je iskorak u medijskom opismenjavanju jer prvi puta svi oni koji na bilo koji način sudjeluju u odgoju djece i mladih na jednome mjestu mogu pronaći sveobuhvatan pregled pouzdanih i korisnih informacija o medijima i njihovu potencijalnom utjecaju na razvoj djece. Djeca su od najranije dobi izložena snažnim medijskim utjecajima, a najučinkovitija zaštita od potencijalno štetnih medijskih sadržaja je poznavanje medija i sposobnost kritičkog razmišljanja o tome što čitamo, gledamo i slušamo u medijima“, izjavio je Robert Tomljenović, član Vijeća za elektroničke medije.

U sklopu prezentacije novog portala prikazan je i animirani film Ništ' me ne zanima Škole animiranog filma Čakovec kao vrstan primjer medijske pismenosti u kontekstu dječjeg filmskog stvaralaštva.

U stvaranju sadržaja portala sudjeluju partneri koji svojim djelovanjem doprinose podizanju medijske pismenosti u Hrvatskoj, a među njima su Akademija dramske umjetnosti, Fakultet političkih znanosti u Zagrebu, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez.


pošalji link | verzija za printanje

Govorna pošta osvojila nagradu na B3F 22.09.2015.
Medijski izazovi 22.09.2015.
Kratka forma 21.09.2015.
Leo Vitasović i Kristina Dorić sudionici Balkan Film Food Festivala u Albaniji! 18.09.2015.
Još dva tjedna do 53. Revije filmskog stvaralaštva djece u Rijeci! 17.09.2015.
Hrvatska reprezentacija trijumfirala na ovogodišnjoj UNICA-i! 17.09.2015.
Moj zanat na Tuzla Film Festivalu 17.09.2015.
Kratki utorak u kinu Tuškanac 16.09.2015.
Produžene prijave za 47. Reviju hrvatskog filmskog stvaralaštva! 16.09.2015.
DORF u Zagrebu 15.09.2015.
2811-2820/5859
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta