Njemački suvremeni film, distributerski naslovi, Filmski klub, dokumentarni četvrtak, filmske matineje, Kratki utorak...
Drugi tjedan nove sezone nastavljamo programom Filmovi na putu, izborom najznačajnijih i najnagrađivanijih suvremenih njemačkih filmova i koprodukcija kojim su obuhvaćeni filmovi prikazani na Berlinaleu te dobitnici prestižne Njemačke filmske nagrade. Program je realiziran u suradnji s Goethe Institut Kroatien.

Nakon veoma uspješnog prošlotjednog otvorenja, Filmski klub nastavljamo filmom Duh košnice (Victor Erice, 1973), impresivnim portretom odrastanja koji se zbog ekspresivne fotografije, suptilne varijacije svjetla i sjene, izvrsne atmosfere te nezaboravne izražajnosti Ane Torrent drži jednim od ponajboljih ostvarenja španjolske kinematografije svih vremena.

Distributerski ciklus Propustili ste - pogledajte u Tuškancu nastavljamo s tri prošlogodišnje uspješnice, dramom Sretan kraj austrijskog velikana Michaela Hanekea, trilerom Opčinjen Sofije Coppole, remakeom kultnog pulp trilera Dona Siegela nagrađenim za najbolju režiju na filmskom festivalu u Cannesu, te bračnom dramom Bez ljubavi ruskog maestra Andreja Zvjaginceva, koja je na canneskom festivalu ovjenčana nagradom žirija. Novi, četvrti ovotjedni naslov distributerskog ciklusa je ovogodišnji dobitnik Zlatne palme u Cannesu, satira Kvadrat Rubena Östlunda.

Četvrtak – Dan za dokumentarni film donosi nevjerojatnu priču Ljubavnici i despot (2016), o popularnoj južnokorejskoj glumici i njezinom bivšem suprugu i redatelju koji su proveli osam godina u zatočeništvu u Sjevernoj Koreji, gdje su pod budnim okom diktatora i velikog filmofila Kim Jong-ila bili prisiljeni sudjelovati u projektu revitalizacije sjevernokorejske kinematografije.

Kratki utorak donosi program novog istočnoeuropskog eksperimentalnog filma na razmeđu filma i drugih umjetnosti pod nazivom Zapisi iz (ruskog) podzemlja, koje je odabrao gost programa Andrej Silvestrov.
Konačno, subotnje matineje Pametnog kina najmlađoj publici donose popularnu animiranu avanturu Medvjedić Paddington 2.

Ponedjeljak, 22. siječnja
Filmovi na putu: Ciklus suvremenog njemačkog filma
19:00 Država protiv Fritza Bauera (Der Staat gegen Fritz Bauer, 2015), r: Lars Kraume
Propustili ste – pogledajte u Tuškancu
21:00 Sretan kraj (Happy End, 2017), r: Michael Haneke
Utorak, 23. siječnja
Filmski klub
18:00 Duh košnice (El espíritu de la colmena, 1973), r: Víctor Erice
Filmovi na putu: Ciklus suvremenog njemačkog filma
19:00 Otac (Babai, 2015), r: Visar Morina
Kratki utorak
21:00 Zapisi iz (ruskog) podzemlja
Srijeda, 24. siječnja
Filmovi na putu: Ciklus suvremenog njemačkog filma
19:00 4 kralja (4 Könige, 2015), r: Theresa von Eltz
Propustili ste – pogledajte u Tuškancu
21:00 Opčinjen (The Beguiled, 2017), r: Sofia Coppola
Četvrtak, 25. siječnja
Filmovi na putu: Ciklus suvremenog njemačkog filma
19:00 Who am I – Nijedan sustav nije siguran (Who am I – Kein System ist sicher), r: Baran bo Odar
Četvrtak – Dan za dokumentarni film
21:00 Ljubavnici i despot (The Lovers and the Despot, 2016), r: Rober Cannan & Ross Adam
Petak, 26. siječnja
Filmovi na putu: Ciklus suvremenog njemačkog filma
19:00 Veliko finale (Hin und veg, 2014), r: Christian Zübert
Propustili ste – pogledajte u Tuškancu
21:00 Sretan kraj (Happy End, 2017), r: Michael Haneke
Subota, 27. siječnja
Pametno kino
11:00 Medvjedić Paddington 2 (Paddington 2, 2017), r: Paul King
Propustili ste – pogledajte u Tuškancu
17:00 Bez ljubavi (Nelyubov, 2017), r: Andrej Zvjagincev
19:30 Kvadrat (The Square, 2017), r: Ruben Östlund |