english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

U kinu Tuškanac održana prva filmska večer Hrvatskog filmskog ljetopisa

U sklopu prve filmske večeri Hrvatskog filmskog ljetopisa, održana je tribina "Filmsko snimanje i filmologija – tehnička i znanstvena perspektiva”, a nakon nje je prikazan filmski klasik Ludi Pierrot (1965) Jean-Luc Godarda

Tribina se održala povodom temata u novom broju Hrvatskog filmskog ljetopisa, prvog opsežnog temata o filmskom snimanju u posljednjih gotovo dvadeset godina, od vremena kada se takav sadržaj posljednji put pojavio u istom časopisu. O odnosu filmske teorije i prakse te iskustvu filmskog snimanja i drugim povezanim temama na tribini su govorili filmaš i predstojnik Odsjeka snimanja pri ADU, Silvestar Kolbas, akademski snimatelj Dragan Marković, nagrađen u Puli za rad na filmu Živi i mrtvi Kristijana Milića, te filmolog Nikica Gilić, glavni urednik časopisa.

Na tribini se govorilo o omjeru prakse i teorije na studiju snimanja na Akademiji dramskih umjetnosti, kao i o važnosti hrvatskih teoretičara filma, poput Krešimira Mikića, koji su se u svojim tekstovima bavili kamerom i snimanjem kada nitko drugi nije. Naglašeno je da je posao snimatelja zahtjevan jer podliježe ekipnom i terenskom radu te traži od snimatelja da prati neprestani tehnološki razvoj kamera. Marković je anegdotama sa snimanja Živih i mrtvih u raspravu unio i iskustveni segment filmskog snimanja. Govorio je o utjecajima vremenskih prilika tijekom snimanja filma u Bosni te o postprodukciji i kolor korekciji kadrova kako bi se dobio konačan filmski proizvod.

Nakon tribine prikazan je Ludi Pierrot, remek-djelo dugogodišnje plodne suradnje redatelja Godarda i snimatelja Raoula Coutarda, a uvodni su razgovor vodile filmska kritičarka Višnja Vukašinović i snimateljica Dinka Radonić koja je u aktualnom broju Ljetopisa i zastupljena s tekstom o tom slavnom dvojcu. Radonić je tako otkrila da je prilikom promidžbene kampanje za Ludog Pierrota korišten moto koji, u opisu filma, genijalno sumira dotadašnje naslove redateljevih filmova: “MALI VOJNIK koji otkriva s PREZIROM da mora ŽIVJETI SVOJ ŽIVOT, i da je ŽENA, ŽENA, te da u novom svijetu mora živjeti u NEOBIČNOJ BANDI kako bi osjetio da je živio do POSLJEDNJEG DAHA”. U skladu sa zaigranim autorskim pristupom legendarnog filmaša, na pitanje "Što je/tko je Godard?” sugovornice su prikladno odgovorile malim performansom.

Ljetopis će i ubuduće, u suradnji s Hrvatskim filmskim savezom, a u skladu s temom aktualnog broja, organizirati projekcije klasika hrvatske i svjetske kinematografije. U ugodnoj atmosferi kina Tuškanac prepustimo se majstorima i – razgovarajmo o filmu!

Pretplatite se na Hrvatski filmski ljetopis, naručite novi i starije brojeve OVDJE.


pošalji link | verzija za printanje

Kako sve možete sudjelovati na filmskim festivalima? 12.04.2016.
Premijera dokumentarnog filma Generacija '68 Nenada Puhovskog 08.04.2016.
Prijavite film na 54. Reviju hrvatskog filmskog stvaralaštva djece! 08.04.2016.
Od učenika do predavača 06.04.2016.
Odsjaji plave zvijezde 05.04.2016.
PROMOCIJA ČASOPISA ''theFILMitself'' U KINU TUŠKANAC 05.04.2016.
Duh košnice Víctora Ericea 04.04.2016.
U kinu Tuškanac održana prva filmska večer Hrvatskog filmskog ljetopisa 04.04.2016.
R evolucija 04.04.2016.
UNFOUND VIDEO TECHNICS 04.04.2016.
2541-2550/5826
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta