english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

Djelovanje! Istraživanje: Nova europska metodologija za filmsku pismenost – evaluacijska faza projekta

U Izoli, od 4. do 6. lipnja, u sklopu 13. izdanja međunarodnog filmskog festivala kino Otok, održao se sastanak partnera međunarodnog projekta „AREM -  Djelovanje! Istraživanje: Nova europska metodologija za filmsku pismenost“ na kojem se sudjelovale predstavnice Hrvatskog filmskog saveza, Sanja Zanki, voditeljica revijskih i obrazovnih programa i Kristina Dorić, koordinatorica projekta, s ciljem prikupljanja i analiziranja dobivenih podataka, kako bi se utvrdila, barem u preliminarnoj evaluacijskoj fazi, jasna povezanost između rezultata i postavljenog cilja.

Glavni nositelj projekta, Milano Film Network, neprofitna organizacija koja okuplja nekolicinu milanskih filmskih festivala i partneri Hrvatski filmski savez, Isola Cinema / Kino Otok iz Slovenije te CineCulture iz Rumunjske su u prvoj fazi projekta, koja je trajala od rujan do prosinca 2016., razvijali zajedničku metodologiju za filmsku pismenost, baziranu na pedagoškom pristupu, uz pomoć učitelja u osnovnim školama, roditelja i filmskih stručnjaka.

U eksperimentalnoj fazi AREM projekta, koja se odvijala od siječnja do početka lipnja, aktivno su sudjelovale dvije osnovne škole: OŠ Jurja Šižgorića iz Šibenika i OŠ Marije Jurić Zagorke iz Zagreba.  Kroz ''laboratorije filmske pismenosti – LAB-ove˝ učenicima su bili prikazani kratkometražni filmovi s temama prijateljstva, kulturne različitosti, europske integracije, pitanja migracije i  međukulturnog razumijevanja.

Prve rezultate, dojmove i iskustva iz osnovnih škola partneri su podijelili na predstavljanju AREM projekta, koje se održalo 3. lipnja u Kulturnom domu i Izoli, učiteljima i ravnateljima te zainteresiranima za medijsku pismenost i nastavu filmske umjetnosti u osnovnim i srednjim školama. Zaključak evaluacijskog sastanka je da su postavljeni zadaci i aktivnosti dobro prihvaćeni od djece koja su sudjelovala u projektu te da su u vrlo kratko vremenu uspjeli uspostaviti interaktivnu komunikaciju, kako između njih samih, tako između djece i roditelja te pripadnika nacionalnih manjina ili osoba s invaliditetom, ovisno o temi o kojoj su raspravljali. Mjerenjem prvih dobivenih rezultata ustanovilo se da su djeca pokazala visoki stupanj empatije i razumijevanja, kako za etičke i migracijske teme tako i za teme koje su bliske njihovom životnom prostoru, od obitelji do škole i zajednice u kojoj žive, te zainteresiranost za ovakav interaktivnim metodološki pristup.

Konačni rezultati AREM projekta biti će objavljeni krajem srpnja na službenoj stranici projekta - www.aremproject.eu nakon kojih će se odrediti daljnje aktivnosti i djelovanje partnera kroz nastavak projekt „AREM 2“.


pošalji link | verzija za printanje

Kratka forma 2017. 21.09.2017.
Scenaristička škola upisuje treću generaciju polaznika 21.09.2017.
Ciklus braće Taviani od 23. do 26. rujna 2017. 20.09.2017.
BLANK ORGANIZIRA FILMSKE RADIONICE U LISTOPADU! 20.09.2017.
Povratak u Sisak 20.09.2017.
Osječko kino Urania 19.09.2017.
Cantus Ansambl i suvremena kanadska glazba 19.09.2017.
Jesenji programi 18.09.2017.
Zatvorene 22. Revija i Festival, proglašeni pobjednici! 16.09.2017.
Omlet 16.09.2017.
1901-1910/5807
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta