english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

Filmska vježbenica : Preoblikovanje vremena

Filmska vježbenica praktičan je nastavak na predavanja Filmske čitanke, prijave su otvorene do 6. prosinca

Filmska vježbenica praktičan je nastavak na predavanja Filmske čitanke, u sklopu koje će polaznici kroz montažni zadatak imati mogućnost promisliti o nekim novim prostorno-vremenskim obrascima, referirajući se na teorijske cjeline koje su ih okupirale tokom predavanja.

Od polaznika se očekuje da znaju osnove montaže, imaju osigurane tehničke preduvjete za rad (računalo i program za montažu), te da su odslušali predavanja Filmske čitanke. Radionica će se sastojati od dva online sastanka i 10 dana tokom kojih će  će polaznici samostalno raditi.

Za prijavu je do 6. prosinca  potrebno poslati kontakt (mail, ime i prezime) te nekoliko rečenica motivacije u kojima će se istaknuti koja ih je tematska cjelina, informacija ili misao posebice potaknula na razmišljanje tokom predavanja Filmske čitanke te bi istu voljeli praktično primijeniti u svojoj vježbi.

Po završetku prijava, polaznicima će se poslati link za uvodno predavanje koje će se održati  8. prosinca. Na uvodnom predavanju polaznici će s voditeljicama dogovoriti principe rada i  dobiti materijal na kojemu će tokom sljedećih 10 dana raditi u vlastitom tempu. 19. prosinca se polaznici ponovno sastaju i zajedno sa voditeljicama predstavljaju rezultate rada i analiziraju vlastiti proces.

CIlj radionice je primjeniti stečena teorijska znanja u praksi te potaknuti sudionike na raspravu i razmjenu ideja i komentara kako o vlastitom tako i o tuđem radu.

“Pošto doživljaj vremena zapravo jest autorova neotuđiva intuitivna vizija života, a ritmička tenzija u montiranim fragmentima diktira svaki konkretan montažni spoj, to znači da montaža otkriva stil samog režisera. U montaži se ispoljava odnos režisera prema samoj ideji, preko montaže umetnikovi pogledi na svet dobijaju svoj konačni oblik. Smatram da je režiser koji lako i na različite načine montira svoje filmove prilično plitak. Uvijek ćete prepoznati Bergmanov, Bresonov, Kurosavin, Antonionijev stil montiranja. Nikada ih ni sa kim nećete pomiješati. Jer njihova percepcija vremena, izražena u ritmu, uvek ista.”
(Andrej Tarkovski, Zapečaćeno vreme, Akademska knjiga Novi Sad, 2018.)


pošalji link | verzija za printanje

Portreti: Jusufova trilogija Semiha Kaplanoglua 21.03.2018.
Aktivni proljetni praznici u kinu Tuškanac – otvorene prijave za obrazovne programe za osnovnoškolce, srednjoškolce i njihove profesore! 14.03.2018.
Trinaesta sreća 14.03.2018.
11. Mali DOKUart 2018. 14.03.2018.
Kronika jednog ljeta 09.03.2018.
Fokus: The Best of 1968 07.03.2018.
Viva Ludež: Razgovor s trojicom od Ferala 07.03.2018.
Peti Star Film Fest 07.03.2018.
Animacija iz regije Baden-Württemberg 07.03.2018.
Novi ciklus filmova SVIJET NIJE SAVRŠEN 07.03.2018.
1731-1740/5791
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta