english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

Jaques Tati: Mon Oncle / Moj ujak

Ovog četvrtka, 14. ožujka u 20 sati u Klubu Pulske filmske tvornice gledat ćemo komediju kultnog francuskog komičara Jaquesa Tatija o njegovoj pacifističkoj viziji suprotstavljenih svjetova u filmu Moj ujak.

Gospodin Hulot (Jaques Tati) povremeno posjećuje svoju sestru i njezina supruga, uspješnog vlasnika tvornice Arpela u njihovoj ultramodernoj vili opremljenoj brojnim tehnološkim napravama. Njihov devetogodišnji sin Gérard više voli provoditi vrijeme u Hulotovu dvosobnom potkrovnom stanu u staroj četvrti, posebice stoga što Hulot stalno domišlja brojne igre. Arpelovi, međutim, smatraju da on ne pruža dobar uzor njihovu sinu te ga odlučuju smiriti: pokušaju mu naći posao i ženu, ali to dovodi do...

“Tati gradi komiku na kontrastu dvaju svjetova – junakova i onoga njegove rodbine. Dok su slikovito predgrađe i njegovi stanovnici prikazani sa simpatijom, uz pratnju liričnih melodija, zbivanja u krajnje mehaniziranoj kući junakove rodbine prate deformirani zvukovi i šumovi. Oni nadograđuju komične situacije u kojima Tati karikira snobovsku opsesiju tehnološkim novotarijama, ali i automatiziranu radnu tehnologiju pa scene junakova rada u tvornici asociraju na slične u Chaplinovim Modernim vremenima. Sam lik Hulota, svojim spontanim pa i bezobzirnim ponašanjem, uzrokuje rasap mehaničkih naprava ilustrirajući time karakterističan motiv sukoba s objektima kao iskaza implicitne kritike podređivanja čovjeka tehnici, a koji Tati razvija u seriji gegova čija izmjena tvori jednostavnu, mozaičnu, fabularnu strukturu filma. Vrlo gledan, film je nagrađen Oscarom za najbolji film na stranom jeziku.”

(Bruno Kragić, Filmski leksikon Leksikografskog zavoda Miroslav Krleža)

Jaques Tati: Mon Oncle / Moj ujak
Francuska, 1958., 116'
Režija: Jaques Tati
Scenarij: Jaques Lagrange, Jean L'Hôte, Jaques Tati
Kamera: Jean Bourgoin
Uloge: Jaques Tati, Jean-Pierre Zola, Adrienne Servantie, Alain Bécourt, Lucien Frégis, Dominique Marie, Betty Schneider
Glazba: Alain Romans, Frank Barcellini
Montaža: Suzanne Baron

Jaques Tati je francuski komičar, glumac i redatelj. Na početku karijere nastupa kao pantomimičar u kabaretima. Godine 1948. realizira svoj prvi cjelovečernji film Praznični dan. Pamtimo ga po njegovom nezaboravnom liku gospodina Hulota, uvijek odjevenog u kišni ogrtač s neizbježnim kišobranom i lulom koji se pojavljuje u najmanje sedam filmova...

Klub Pulske filmske tvornice financijski podržava Zaklada Kultura Nova.


pošalji link | verzija za printanje

240 SEKUNDI HRVATSKOG FILMA
REVIJA FILMA KRATKE FORME HRVATSKE
24.10.2018.
Nevidljiva ruka 24.10.2018.
Promocija monografije Slobodana Šijana „Tomislav Gotovac – Life as a Film Experiment“ i projekcija filmova Tomislava Gotovca u New Yorku 24.10.2018.
KINO ZA SVE: Senzorne projekcije za djecu s teškoćama u razvoju 24.10.2018.
Oni samo dolaze i odlaze proglašen najboljim kratkometražnim filmom u Rumunjskoj! 24.10.2018.
Pismo iz bijele kuće 22.10.2018.
Tirena 22.10.2018.
Paun i galeb 22.10.2018.
Od Buže do Luže 22.10.2018.
PANORAMA: SUVREMENI KOREJSKI FILM 22.10.2018.
1591-1600/5823
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta