english
vijesti
kolumna M. Pansini
članice HFS-a
download
filmski kviz
o nama
produkcija
nakladništvo
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

Filmska vježbenica : Preoblikovanje vremena

Filmska vježbenica praktičan je nastavak na predavanja Filmske čitanke, prijave su otvorene do 6. prosinca

Filmska vježbenica praktičan je nastavak na predavanja Filmske čitanke, u sklopu koje će polaznici kroz montažni zadatak imati mogućnost promisliti o nekim novim prostorno-vremenskim obrascima, referirajući se na teorijske cjeline koje su ih okupirale tokom predavanja.

Od polaznika se očekuje da znaju osnove montaže, imaju osigurane tehničke preduvjete za rad (računalo i program za montažu), te da su odslušali predavanja Filmske čitanke. Radionica će se sastojati od dva online sastanka i 10 dana tokom kojih će  će polaznici samostalno raditi.

Za prijavu je do 6. prosinca  potrebno poslati kontakt (mail, ime i prezime) te nekoliko rečenica motivacije u kojima će se istaknuti koja ih je tematska cjelina, informacija ili misao posebice potaknula na razmišljanje tokom predavanja Filmske čitanke te bi istu voljeli praktično primijeniti u svojoj vježbi.

Po završetku prijava, polaznicima će se poslati link za uvodno predavanje koje će se održati  8. prosinca. Na uvodnom predavanju polaznici će s voditeljicama dogovoriti principe rada i  dobiti materijal na kojemu će tokom sljedećih 10 dana raditi u vlastitom tempu. 19. prosinca se polaznici ponovno sastaju i zajedno sa voditeljicama predstavljaju rezultate rada i analiziraju vlastiti proces.

CIlj radionice je primjeniti stečena teorijska znanja u praksi te potaknuti sudionike na raspravu i razmjenu ideja i komentara kako o vlastitom tako i o tuđem radu.

“Pošto doživljaj vremena zapravo jest autorova neotuđiva intuitivna vizija života, a ritmička tenzija u montiranim fragmentima diktira svaki konkretan montažni spoj, to znači da montaža otkriva stil samog režisera. U montaži se ispoljava odnos režisera prema samoj ideji, preko montaže umetnikovi pogledi na svet dobijaju svoj konačni oblik. Smatram da je režiser koji lako i na različite načine montira svoje filmove prilično plitak. Uvijek ćete prepoznati Bergmanov, Bresonov, Kurosavin, Antonionijev stil montiranja. Nikada ih ni sa kim nećete pomiješati. Jer njihova percepcija vremena, izražena u ritmu, uvek ista.”
(Andrej Tarkovski, Zapečaćeno vreme, Akademska knjiga Novi Sad, 2018.)


pošalji link | verzija za printanje

Dupla projekcija 31.10.2018.
PORTRETI: FILMSKI KANON MARTINA SCORSESEA 31.10.2018.
U Varaždinu obilježen Međunarodni dan animacije 31.10.2018.
KRATKI UTORAK - HERZOG I DZIWORSKI O MUŠKARCIMA NA SKIJAMA 24.10.2018.
240 SEKUNDI HRVATSKOG FILMA
REVIJA FILMA KRATKE FORME HRVATSKE
24.10.2018.
Nevidljiva ruka 24.10.2018.
Promocija monografije Slobodana Šijana „Tomislav Gotovac – Life as a Film Experiment“ i projekcija filmova Tomislava Gotovca u New Yorku 24.10.2018.
KINO ZA SVE: Senzorne projekcije za djecu s teškoćama u razvoju 24.10.2018.
Oni samo dolaze i odlaze proglašen najboljim kratkometražnim filmom u Rumunjskoj! 24.10.2018.
Pismo iz bijele kuće 22.10.2018.
1551-1560/5787
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta