Autor u gostima: Boris Poljak
Ovog četvrtka, 8. travnja s početkom u 20 sati sa zadovoljstvom predstavljamo snimatelja, redatelja i filmskog pedagoga Borisa Poljaka koji će iz Kino kluba Split s okupljenom publikom u Klubu Pulske filmske tvornice te sa Zoom publikom razgovarati o svojim klubaškim filmskim početcima, splitskoj sceni, snimanju u dokumentarnom filmu, filmskoj pedagogiji, nagradama i priznanjima i još o mnogo čemu.
Također ćemo prikazati i zajednički komentirati sva tri djela njegove višestruko nagrađivane mediteranske opservacijske trilogije: Splitski akvarel, Autofocus i Oni samo dolaze i odlaze.
Razgovor će moderirati Marko Zdravković-Kunac.
http://bit.ly/PFTkaugBP Meeting ID: 858 3256 8561 Passcode: 846094
BORIS POLJAK Rođen 1959. godine u Splitu, gdje je završio gimnaziju i studirao pravo. U Kino klubu Split od 1978. sudjeluje u realizaciji desetak neprofesionalni filmova kao snimatelj ili autor. Od 1988. profesionalno se bavi filmom. Kao direktor fotografije snima preko pedeset kratkometražnih (dokumentarnih i eksperimentalnih) filmova te tri dugometražna igrana filma i nekoliko dugometražnih dokumentarnih filmova. U svojstvu redatelja snima sedam filmova od kojih su tri u koautorstvu s Damirom Čučićem. Dugogodišnji je član Kino kluba Split i Hrvatskog filmskog saveza. Voditelj je brojnih snimateljskih radionica (Medijska škola „Ante Peterlić“, Kino klub Split itd.) Nagrađen je brojnim nagradama na domaćim i međunarodnim festivalima, od kojih su najznačajnije nagrade u Nyonu i Karlovym Varyma i Oberhausenu. Živi i radi u Splitu.
PROGRAM:
Splitski akvarel 2009., dokumentarni, 15 min., Hrvatski filmski savez
Splitska plaža Žnjan nastala je zasipanjem obale pijeskom i šljunkom. Nije organizirana kao prava plaža i koristi se kao parking te se smatra gradskom plažom za ljude skromnijih mogućnosti. Film se bavi ljudima na plaži koje jaki teleobjektiv snima u svakodnevnim situacijama, tipičnima za život na žalu. Plivači, more, automobili i brodovi trepere od vreline ljetnog dana kao pokretna slikarija. Njihov spori ritam stvara sliku čistog postojanja.
Kamera: Boris Poljak Montaža: Damir Čučić Glazba: Martin Semenčić Producenti: Milva Čučić, Vera Robić-Škarica
Autofocus 2013., dokumentarni, 26 min., MILVA film i video
Film o crkvi svetog Nikole iz 12. stoljeća koju svake godine posjete brojni turisti. Smještena je na slikovitom brežuljku, sa stablom bora koje raste pored nje. Kamera svjedoči preobrazbi prostora u svojevrsnu pozornicu na kojoj se izmjenjuju neobični događaji, a u kojima turisti postaju glumci u predstavi. Kamera: Boris Poljak Montaža: Damir Čučić Oblikovanje zvuka: Martin Semenčić Producent: Milva Čučić
Oni samo dolaze i odlaze 2017., dokumentarni, 20 min., Hrvatski filmski savez
Rano u zoru, prije izlaska sunca, plaža postaje poprište susreta dvaju suprotnih svjetova. Vraćajući se iz noćnog života, njome prolaze brojne grupice mladih na putu kući. Istovremeno, na plažu polako dolaze stariji ljudi, čiji dan tek počinje. Scenarij: Boris Poljak Kamera: Boris Poljak Montaža: Damir Čučić Oblikovanje zvuka: Martin Semenčić Producentica: Vera Robić-Škarica
---
Ulaz u je besplatan. Svi koji žele prisustvovati projekcijama uživo, mole se da se jave na klub.pft@gmail.com kako bi zbog ograničenog broja mjesta najavili svoj dolazak na vrijeme.
Svi koji događaju žele prisustvovati online, mogu to učiniti putem Zoom linka:
http://bit.ly/PFTkaugBP
---
Program kluba Pulske filmske tvornice financijski podržavaju Grad Pula, Hrvatski audiovizualni centar i Zaklada Kultura nova. |