kino programi
SKUPŠTINA PODUPRLA NOVE PROGRAME HFS-A
Prikazivački program Hrvatskoga filmskog saveza, koji će se od ožujka 2004. održavati u zagrebačkom kinu Tuškanac, nova je stalna djelatnost HFS-a. To je 20. veljače potvrđeno odlukama 8. sjednice Izvršnog odbora te 3. Skupštine HFS-a. Takvu zaključku prethodila je višegodišnja angažiranost HFS-a u osmišljavanju i organizaciji prikazivačkoga programa Filmskoga centra u osnutku u unajmljenim kinodvoranama, a potom i odluka Poglavarstva grada Zagreba da se za realizaciju prikazivačkog programa HFS-u dodijeli na uporabu zgrada na Tuškancu, koju će dijeliti sa Zagreb filmom.
U zgradi na Tuškancu priređivat će se redovne filmske projekcije (ciklusi filmske klasike, hrvatskoga filma, autorski ciklusi, programi kratkog i eksperimentalnog filma i videa te arhiviranih filmskih novosti), namjenske projekcije edukativnog profila za školsku i studentsku populaciju, tribinsko-radionički i izložbeni sadržaji te festivali koji do sada nisu imali svoj prostor (primjerice, One Take Film Festival). Filmski će se programi nastaviti distribuirati po drugim hrvatskim gradovima gdje za njih postoji zanimanje (Split, Zadar, Rijeka, Poreč, Pula itd.).
Izvršni odbor jednoglasno je usvojio prijedlog da HFS potpiše Ugovor o preuzimanju zgrade Tuškanac zajedno sa Zagreb-filmom te da se u radni odnos na neodređeno vrijeme primi Agar Pata kao voditeljica filmskih programa. Hrvatski filmski savez, istaknuto je, zadržava i svoje dosadašnje prostore u zgradi Hrvatske zajednice tehničke kulture u Dalmatinskoj 12.
Izvršni odbor i Skupština jednoglasno su prihvatili Izvještaj HFS-a za 2003, koji je iznio predsjednik Saveza dr. Hrvoje Turković te Izvještaj o financijskom poslovanju u 2003. Također je prihvaćen i Prijedlog programa rada Hrvatskog filmskog saveza za 2004, kao i Prijedlog financijskog plana. Program rada u tekućoj godini obuhvaća proizvodnju kratkoga filma, nakladništvo (časopisi, knjige, katalozi i posebna izdanja), organizaciju revija filmskoga i videostvaralaštva, obrazovne djelatnosti (filmske radionice i Škola medijske kulture), arhivsku djelatnost, nabavku i održavanje opreme, međunarodnu suradnju te koordinacijske programe, koji se odnose na suradnju među klubovima te s obrazovnim i kulturnim ustanovama.
U raspravi se pokazalo da su članovi Izvršnog odbora, ujedno i članovi ili voditelji kinoklubova, posebno zainteresirani za izdavanje filmskoga priručnika kojim bi se služili klubaši i polaznici Škole medijske kulture, a tekstovima bi pokrivao sva temeljna filmska zanimanja (montažu, kameru i snimanje) i filmske vrste. Odlučeno je da se imenuje urednik tog priručnika koji bi se vezao uz Školu medijske kulture.
*** ***
|