|
19. Škola medijske kulture Dr. ANTE PETERLIĆ |
|
INFO
DESET VAŽNIH DANA ZA SVE FILMOLJUPCE – za profesore, odgajatelje, studente, klubove, udruge i samostalne autore
*Želite o filmu učiti, raspravljati i naučiti i to upravo od najvećih filmskih profesionalaca?
*Želite biti dio filmske ekipe od ideje do premijere?
*Želite filmski živjeti deset dana?
ONDA JE ŠKOLA MEDIJSKE KULTURE PRAVO MJESTO ZA VAS! JER…
* Škola je desetodnevni izuzetno vrijedan obrazovni program kroz koji je u 18 godina postajanja prošlo skoro 2000 polaznika!
*Škola je mjesto dogradnje, usavršavanja ili tek prvog susreta sa svijetom filma, fotografije, radija i medija!
*Ulaganje u učitelje, profesore, stručne suradnike, odgajatelje, ali i one koji su tek zaljubljenici u medije, ulaganje je u generacije i generacije djece i mladih. Upravo će njima biti prenesena znanja koja žele, ali i moraju naučiti.
*Dokaz uspješnosti Škole sve je širi krug škola (osnovnih i srednjih), ali i domova, koji s djecom i mladima rade medijsku kulturu unutar svojeg predmeta i propisanog plana i programa, ali i kao izvannastavnu aktivnost.
*Garancija tome uvijek je stručnost predavača i voditelja radionica, a izabrani su najbolji.
ZAŠTO JE VAŽNO DA SE PROFESORI, NASTAVNICI, UČITELJI I ODGAJATELJI OBRAZUJU NA ŠKOLI MEDIJSKE KULTURE?
*Današnja djeca djeca su medija od naranije dobi.
*Bez medijskog znanja djeca se, bez ikakve zadrške, sadržaju medija prepuštaju s oduševljenjem (čarolijama, ali i zamkama).
*Medijska kultura obavezni je dio nastave Hrvatskog jezika u školama.
*Filmska grupa, kao izvannastavna aktivnost, u svim školama izaziva veliko zanimanje učenika.
*Učenje o medijima daleko je šire od onoga što se na prvi pogled čini.
*Učitelji, profesori i stručni suradnici moraju naučiti o medijima kako bi to znanje prenijeli svojim učenicima.
*Sva medijska znanja, koja upiju kroz deset dana Škole medijske kulture, učitelji, profesori i stručni suradnici donose u svoje škole, svojim učenicima.
*Sati medijske kulture, ali i rad u izvannastavnim aktivnostima pružaju učenicima, uz upijanje medijskog znanja, veselje i uživanje.
*Učenici o medijima uče kroz niz radionica, uz puno maštanja i kreativnosti, te otkrivaju kako mediji nisu samo zabava, već im pristupaju i kritički
|