O dokumentarnoj funkciji filmskog prostora Luka Knežević
Idioti u inozemstvu: putovati s Gervaisom, Merchantom i Pilkingtonom Marin Lisjak
Crna Gora: Politički propagandni narativ kroz videoprodukciju Aleksandar Ćuković i Radenko Šćekić
Sakupljači zametnutog sjećanja – regionalna dokumentaristika Iva Rosandić
Koloraturno razbijanje forme – o tri dokumentarna djela Martina Scorsesea Janko Heidl
Na putu ka veštačkom raju – Kroćenje vrta Salomé Jashi Milan Zaviša
Edward Yang i tajvanski novi val Velimir Grgić
Božiji plan: AI – Veliki plagijator Lejla Panjeta
O svemu što nas povezuje i čini ljudima 22. Zagreb Film Festival (2024) Dunja Ivezić
Perspektivan program kratkog metra 22. Zagreb Film Festival (2024) Ivana Završki
Rat, migracije, seksualnost 17. festival mediteranskog filma Split (2024) Luna Pilić
Za svakog neki as u rukavu 30. Sarajevo Film Festival (2024) Mara Đukez
Bez medijskih skandala, ali i uz prilično mlak pregled noviteta 81. međunarodni filmski festival u Veneciji (2024) Ramona Boban Vlahović
Bosanski lonac Silvija Bumbak
Četiri kćeri Mara Đukez
Čovjek koji nije mogao šutjeti Andrej Kozina
Dina: Drugi dio Dinko Štimac
Konklava Boško Picula
Nosferatu Goran Pećanac
Požuda Tamara Bakran
Proslava Andrej Kozina
Sedmo nebo Karlo Jurak
Sinovi Pavle Veselinović
Susjedna soba Kristina Lešić
The Holdovers Boško Picula
Usamljena poslijepodneva Josip Klaić
Fondacija – televizijska adaptacija ZF klasika Marko Paradžik
Od Dreyerove tišine do Gotovčeva bunta Nikica Gilić, 2024, Predavanja o filmskom modernizmu Tin Bačun
O slikama koje pričaju kroz umjetnost slaganja Midhat Ajanović Ajan, 2021, Slike koje pričaju; Tomislav Čegir, 2021, Strip – umjetnost slaganja Andrijana Ružić
Kronika ***
Tekuća bibliografija filmskih publikacija ***
English Summaries ***
O suradnicima ***
In memoriam: Petar Krelja (Juraj Kukoč) ***
Upute suradnicima ***
Statistika posjeta