english
produkcija
o nama
produkcija
nakladništvo
Hrvatski filmski ljetopis
Zapis
knjige
festivali
medijska škola
forum
pretraživač
linkovi
impressum
 

FILM U ŠKOLI
Uspostavljanje modela filmske edukacije u srednjoj školi

Ana Đordić

Položaj filmske umjetnosti i filmske edukacije u srednjoškolskom obrazovanju jedno je od stalnih polemičkih točki kojima se bavi stručna javnost, osobito u kontekstu reformi obrazovanja. Knjiga Ane Đordić temeljno i sveobuhvatno odgovara na brojna pitanja i nedoumice vezane uz filmsku edukaciju, argumentirano ističući neprijepornu potrebu za njezinim uvođenjem u srednje škole. Pritom iznosi vrlo jasan i pregledan model njezine implementacije, koji uzima u obzir i moguće probleme dijagnosticirane pomnim istraživanjem uvjeta u kojima bi se ona provodila, ali istodobno argumentirano naglašava kako se oni mogu prevladati. Uz jasan pregled pravne regulative te primjere dobre prakse iz Europe i Hrvatske, knjiga donosi i anketno ispitivanje kojim se ustanovljuje stanje filmske pismenosti, osposobljenost nastavnika i materijalno-tehnički uvjeti kao ključni preduvjeti za uvođenje filmske edukacije.

Knjiga Ane Đordić nadovezuje se na dugu tradiciju hrvatske školske filmske edukacije, nadopunjujući Težakovu kanonsku metodologiju filmske edukacije suvremenim pristupom i konkretnim primjerima analize filmskih djela (metodička obrada četiriju kratkih igranih filmova hrvatske produkcije) u svim temeljnim filmskim rodovima.

Iz recenzije dr. sc. Ilije Barišića

Knjigu možete naručiti ili kupiti:
HRVATSKI FILMSKI SAVEZ
adresa Tuškanac 1
HR - 10000 ZAGREB
tel/fax (385 01) 48 48 771, 48 48 764
e-mail vanja@hfs.hr
Cijena 170,00 kuna
#09 Iz produkcije FAS-a: Kratki i nezavisni 1967-1971
RAZMIŠLJANJA NA ASFALTU
Autorski filmovi Petra Trinajstića
#10 DRUGA OBALA
#11 Početnica 1, 2, 3
#12 LOV NA JELENE
#13 SPLITSKA ŠKOLA FILMA
MODERNIZAM NA FILMU
Europski umjetnički film, 1950‒1980.
DUBROVNIK KAO FILMSKA KULISA
Povijest snimanja igranih filmova u Dubrovniku od početaka do Drugoga svjetskog rata
Transcendentni stil na filmu: Ozu, Bresson, Dreyer
S novim uvodom: Ponovno promišljanje transcendentnog stila
PROTEST – 55 GODINA POSLIJE
monografska knjižica
11-20/86
Maillot nba pas cher
I thought that after two years, I knew replica handbags that Beatrice was a small gucci replica handbag in Pierre's many hermes replica handbags . I didn't expect it to be handbag replica positive result. Beatrice transformed this "night club little prince" into a happy replica handbags .





















Statistika posjeta