PREDSTAVLJANJE PORTALA MEDIJSKAPISMENOST.HR – ABECEDA ZA 21. STOLJEĆE

Recentna istraživanja pokazuju da djeca u Hrvatskoj gledaju televiziju do 10 sati tjedno bez prisustva odrasle osobe te da djeca i mladi u prosjeku provode 5 sati dnevno na internetu. Istovremeno samo 22% mladih u dobi između 15-18 godina smatra da medijska pismenost uključuje kritičko promišljanje medijski posredovanih informacija. Ti nam podaci govore da je nužno potaknuti edukaciju i razgovore o medijima te sigurnom korištenju tehnologija bez kojih ne možemo napredovati u 21. stoljeću.

Medijska pismenost najbolji je način zaštite djece i mladih od potencijalno štetnih medijskih sadržaja. Kako bi podigli razinu medijske pismenosti roditelja, skrbnika i učitelja te medijskih vještina i znanja djece Agencija za elektroničke medije i UNICEF u suradnji s partnerima pokreću internetski portal medijskapismenost.hr.

Pozivamo Vas na predstavljanje portala koje će se održati u ponedjeljak, 20. lipnja 2016. u 11 sati na Fakultetu političkih znanosti (velika dvorana), Lepušićeva 6, Zagreb

Na predstavljanju će govoriti član Vijeća za elektroničke medije Robert Tomljenović i Gorana Dojčinović, voditeljica komunikacija iz hrvatskog ureda UNICEF-a. O važnosti medijske pismenosti i svom doprinosu u podizanju medijske pismenosti u Hrvatskoj govorit će i prodekan Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu Igor Kanižaj, prodekanica Akademije dramske umjetnosti Tatjana Aćimović, Uroš Živanović voditelj Projekta filmske pismenosti Hrvatskog audiovizualnog centra te tajnica Hrvatskog filmskog saveza Marija Ratković Vidaković.

Portal medijskapismenost.hr nastao je nakon zajedničke kampanje AEM-a i UNICEF-a s ciljem unapređenja medijske pismenosti kod roditelja i djece te ostvarivanja i zaštite prava djece u medijima.

Veselimo se vašem dolasku.

17.06.2016.