Kratki utorak predstavlja FADE IN

Posljednji Kratki utorak u ovoj sezoni posvećen je recentnim filmovima iz produkcije Fade In. Tri su filma na programu od kojih će jedan imati i svoju premijeru. U nastavku teksta slijedi program i detaljnije o sva tri filma. Pozivamo Vas da nam se pridružite u utorak 29. lipnja u 21:00 u kinu Tuškanac u Zagrebu te reprizno 06. srpnja u Art kinu Croatia u Rijeci. Ulaz na projekciju je besplatan.

1. Zamka za sirene (PREMIJERA)

igrani film / 22' 00'' / 2010.
scenarij i režija: Hana Veček
glumci: Rakan Rushaidat, Dean Krivačić, Lana Juranić
snimatelj: Josip Ivančić
montažer: Marin Juranić
tonski snimatelj i dizajn zvuka: Hrvoje Radnić
izvršni producenti: Sandra Grubić, Josip Ivančić

Priča o dvojici braće od kojih se jedan, nakon što ga je ostavila cura, doselio drugome i sad bez prestanka svira gitaru i pjeva.


Zamka za sirene

2. Wireless

dokumentarni film / 24' 30'' / 2009.
scenarij i režija: Mario Kovač
ideja: Ivan Golić
kamera: Ivan Golić, Mario Kovač, Damir Kantoci
montaža: Damir Kantoci
producentica: Magdalena Petrović

Redatelj filma se preselio iz metropole u malu kućicu na osami, na mjesto gdje nema pristup mnogim civilizacijskim tekovinama. Između ostalog, u novoj kući nema ni internet što mu je neophodno za posao. Kako veliki ISP-ovi (Internet Service Provider) nemaju financijsku korist povlačiti svoje žice na rijetko naseljena mjesto kreće u istraživanje alternativnih opcija. Tako otkriva zanimljivi svijet wireless tehnologije, “uradi sam” frikova i geekova te spoznaje da nisu svi kompjutoraši nužno asocijalni tipovi zakačeni na igrice i chat roomove.

3. Industrijski raj

dokumentarni film / 20' 00'' / 2009.
scenarij i režija: Marijan Crtalić
kamera: Jure Černec, Josip Ivančić, Marijan Crtalić, Gregor Lipej
montaža: Morana Komljenović, Lovro Čepelak, Vladimir Gojun

Film „Industrijski raj“ tematizira odnos recentnog hrvatskog sustava vrijednosti spram kulturne baštine nastale suradnjom radnika i umjetnika u okviru likovnih kolonija u sisačkoj Željezari 70-ih i 80-ih godina prošlog stoljeća. Kroz odnos prema radničkom kulturnom naslijeđu očitava se današnji odnos prema radnicima i radu općenito. U stvari, odnosa praktički niti nema.

24.06.2010.