VIŠE O ŠKOLI U KINU TUŠKANAC
Na inicijativu Hrvatskog filmskog saveza i prihvaćanje programa od strane Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport Grada Zagreba pokrenut je program Škola u kinu Tuškanac, za učenike zagrebačkih osnovnih škola.
Vrijeme trajanja programa: 1. listopada – 29. studenog 2007.
Projekcije su se održavale četiri puta tjedno od 9,30 i od 11,30 sati u kinu Tuškanac.
Ukupno održanih programa: |
72 |
Ukupni broj djece: |
17547 |
Ukupni broj učitelja: |
755 |
Ukupni broj zagrebačkih škola: |
105 |
105 zagrebačkih osnovnih škola, 72 filmska programa, 17547 djece i 755 učitelja.
Prijedlog programa za prvi, drugi, peti i šesti razred osmislile su Ana Brčić Bauer, prof. i Melita Horvatek Forjan, prof. hrvatskoga jezika i književnosti.
One su i voditeljice Filmsko-medijske družine ZAG, OŠ Marije Jurić Zagorke, i polaznice Škole medijske kulture u organizacija HFS-a i MZOS-a.
Prijedlog programa za četvrti i sedmi razred osmislila je Marina Zlatarić, prof. hrvatskoga jezika i književnosti i voditeljica filmske grupe u OŠ Bartola Kašića, i polaznica Škole medijske kulture u organizaciji HFS-a i MZOS-a.
Prijedlog programa za treći i osmi razred osmislile su Mrijana Jukić, prof. hrvatskoga jezika i književnosti i Katica Šarić, socijalna pedagoginja, obje si i voditeljice filmske družine u OŠ Rudeš, i polaznice Škole medijske kulture u organizacija HFS-a i MZOS-a.
Predloženi programi sastavljeni su u skladu sa zadaćama HNOS-a i prema važećem Planu i programu medijske kulture u osnovnoj školi.
Pregled održanih programa po razredima
PRVI RAZRED
Nastavna tema: animirani film
Ključni pojmovi: crtani i lutkarski film
Projekcijom crtanoga filma B. Kolara: Vau-vau objasnili smo osobine crtanoga filma (24 sličice u sekundi, 1440 u minuti, Zagrebačka škola crtanoga filma, predstavnici, nagrade, reducirani crtež, plošna animacija, geg, ...), a projekcijom lutkarskoga filma M. Bogdanovića: Gliša, Raka i Njaka osobine lutka filma.
Kako bi prvašići vidjeli da i oni sami mogu biti stvaratelji animiranih filmova ponuđen im je izbor nagrađenih filmova Škole animiranoga filma Čakovec. Prikazana su tri crtana (Marko skače, Kaktus i Tres muheres) te jedan lutarski film (Strašilo). Filmove ŠAF-a radili su učenici uzrasta 7, 8 i 9 godina.
DRUGI RAZRED
Nastavna tema: filmska priča
Ključni pojmovi: slijed događaja, glavni i sporedni likovi
Projicirana su dva filma ZŠCF-a iz serijala o profesoru Baltazaru (Hanibalove Alpe i Tetke pletke). U Vukotićevoj godini (80-ta obljetnica rođenja) prikazan je i njegov Kauboj Jimmy.
Učenici su upoznati s osobinama ZŠCF-a, učilo se serijalu Baltazar (57 epizoda), „ocu“ Baltazara Z. Grgiću i ostalim autorima animatorima, prvom i jedinom hrvatskom Oscaru (Vukotić – Surogat). Prikazana su i dva crtana filma ŠAF-a: Ufo i Woof, te Začarana priča koju su stvorile vrijedne ruke djece u dobi 7- 10 godina.
TREĆI RAZRED
Nastavna tema: Dječji film
Ključni pojmovi: razlikovati dječji film i film za djecu, glumci, boja i zvuk u filmu, sličnosti i razlike sa stripom.
Tema nastavne jedinice iz medijske kulture za treći razred bila je DJEČJI FILM.
U uvodnom dijelu s učenicima se razgovaralo o razlici između filma za djecu i dječjeg filma. Zatim se razgovaralo o glumcima (način glume i važnosti uživljavanja u ulogu), zvuku u filmu (razgovor, glazba/ kao najneprirodnijem zvuku u filmu – kao zvuku koji je u filmu dobar „ako ga se ne čuje“, zvuku koji naglašava radnju, ali je ne smije „pojesti“, tišini – kao zvuk koji izaziva napetost u filmu, šumovima – kao najprirodnijijem zvuku jer nas različiti šumovi okružuju u prirodi) i boji u filmu…
Zatim su učenici gledali tek isječak iz filma za djecu „Vlak u snijegu“, Mate Relje, te se razgovaralo o zvukovima koje su čuli i u kojem trenutku, off zvuku, glumcima…
Nakon toga su učenici pogledali ukupno sedam dječjih igranih filmova – radova učenika osnovnih škola, polaznika filmske gupe. Prije svakog filma dan im je zadatak na što posebno trebaju obratiti pažnju, a nakon svakog filma se o tom zadatku i razgovaralo te se najavljivao novi zadataka uz novi film…
Na kraju se napravio rezime svega naučenog i uočenog, te je još istaknuta razlika (samo bitna) između stripa i crtanog filma. Naime, zadatak koji su dobili za grupni rad ili rad u parovima bio je nacrtati strip po jednom od filmova koji su gledali ili napraviti plakat za jedan od filmova – naravno, po njihovom izboru.
Filmovi i zadaci:
- „Samo jedan bod“, Osnovna škola Bartola Kašića, Zagreb, film koji je na Međunarodnom festivalu u Grčkoj osvojio treće mjesto ( 2005. ).
****zadatak uz film****
obratiti pažnju na glumu glavnoga glumca, uvjerljivost prenošenja uloge koju glumi, te učenika koji sjedi do njega; zatim određivanje promjene glazbe i ulogu te promjene; odrediti koji se još zvukovi čuju i koja je njihova uloga u pojedinom kadru
- „Čara-bira“, Osnovna škola Antuna Augustinčića i FKVK Zaprešić
****zadatak uz film****
Obratiti pažnju na boju (posebno kada male vještice čaraju) te na zvukove koji se javljaju u trenutcima čaranja (vezano uz male vještice i njihove žrtve); gluma (iznenađenje, veselje)
- „Petica iz poštenja“, Osnovna škola Medvedgrad, Zagreb
****zadatak uz film****
Obratiti pažnju na glumu i uvjerljivost glavnoga glumca; otkriti trenutak tišine i ulogu te tišine u filmu te nabrojiti i ostale zvukove u filmu, posebno zvukove koji naglašavaju pojedinu radnju ili duševno stanje glavnoga glumca
- „Ulovljeni lovac“, Osnovna škola Šijana, Pula
****zadatak uz film****
Posebno obratiti pažnju na boju – trenutak promjene boje i uloga te promjene
- „Čokoladna ljubav“, Osnovna škola Bartola Kašića, Zagreb
****zadatak uz film****
Obratiti pažnju na promjenu boje u filmu i uočiti ulogu te promjene, nabrojiti zvukove koji naglašavaju radnju ili duševno stanje glavnoga glumca, uvjerljivost glume glavnoga lika (nestašnost, zaljubljenost, razočaranje, sreća)
- „Zgubidanić lavljeg srca“, Osnovna škola Zapruđe, Zagreb
****zadatak uz film****
Obratiti pažnju na glumu i uvjerljivost glume glavnoga glumca (mimika lica i ponašanje koji otkrivaju više od riječi)
- „Prekjučer, jučer, danas“, Osnovna škola Bartola Kašića, Zagreb
****zadatak uz film****
Ovaj film je, na neki način, bio rezime svega što su o zvuku i glumi doznali na ovome satu Škole u kinu. Kroz tri priče, koje povezuje ista tema, učenici su mogli usporediti važnost zvuka koji on ima kod naglašavanja radnje, ali i smještanje radnje u određeno vremensko razdoblje, kao i važnost glume – ponašanje ovisno o razdoblju koji glumac kroz glumu prenosi gledatelju
Na kraju se napravio rezime svega naučenog i uočenog, te je još istaknuta razlika (samo bitna) između stripa i crtanog filma. Naime, zadatak koji su dobili za grupni rad ili rad u parovima bio je nacrtati strip po jednom od filmova koji su gledali ili napraviti plakat za jedan od filmova – naravno, po njihovom izboru.
Učenici su u 45 minuta, koliko je trajao ovaj sat u kinu Tuškanac, zaista sudjelovali u radu te pokazali veliki interes za film. U većini slučajeva „cijelo je kino“ imalo ruku u zraku i htjelo komentirati zapaženo u filmu.
Reakcije njihovih učiteljica bile su također više nego pozitivne.
ČETVRTI RAZRED
Nastavna tema: Usporedba književnog djela i filma
Ključni pojmovi: film, knjiga
Učenici četvrtih razreda gledali su ulomak iz igranoga filma za djecu V. Tadeja Družba Pere Kvržice, te dječji film Nije svako zlo za zlo.
Na taj su način uspoređivali književno djelo Mate Lovraka i filma nastalog po njemu.
Nakon projekcije filma, zadatak im je bio osmisliti priču u kojoj će zamisliti da imaju svoju družbu s kojom mijenjaju nedostatke dijela grada u kojem žive.
Igrani dječji film prikazan je kao motivacija i poticaj videostvaralaštva u osnovnim školama.
Učenici i učiteljice bili su zadovoljni odabirom filmova.
PETI RAZRED
Nastavna tema: filmski rodovi
Ključni pojmovi: dokumentarni, igrani i animirani film
Gledali smo prvi 35 min. filma (tj. prvu epizodu TV-serije) Ne daj se, Floki (Z. Tadića).
2000. godine serija je prekrojena u film uz pomoć crtanih dijelova koje su crtali polaznici ŠAF-a Čakovec. Slijedio je dokumentarni film Sretno dijete – Filmske družine ZAG koji govori o dječaku koji u invalidskim kolicima pohađa nastavu jer je rođen s cerebralnom paralizom. Komparacijom viđenoga odredili smo osobine filmskih rodova, govorili o dokumentarnom i igranom opusu Zorana Tadića i podsjetili na prvu filmsku projekciju braće Lumiere. Projekcija je završena ŠAF-ovim crtićem Tres muheres (crtanom sapunicom).
ŠESTI RAZRED
Nastavna tema: filmska izražajna sredstva
Ključni pojmovi: kadar, plan, kut snimanja
Za prikazivanje smo odabrali dokumentarni film P. Krelje: Ana i njena braća, TV- reportažu Pero, Filmske družine ZAG. Kreljin film je posvećen darovitoj gitaristici, a Pero govori o hiperakitvnom učeniku. Na primjeru ovih filmova učenici su proširili znanje o dugim i kratkim kadrovima, planovima (od krupnoga do totala) te žabljoj, ptičjoj perspektivi i snimanju u visini očiju – tzv. normalnoj vizuri. Govorilo se i o zaticajnosti u dokumentarnom filmu.
Učenike smo upoznali i s dojmljivim opusom jednog od najzančajnijih hrvatskih dokumentarista P. Krelje, filmskog redatelja i kritičara. Pokazali smo kako i amateri, učenici 6. i 7. razreda mogu napraviti dojmljivu reportažu o učeniku kojega njegova hiperaktivnost obilježuje. I ova je projekcija završena animiranom sapunicom Tres muheres.
SEDMI RAZRED
Nastavna tema: Igrani film
Ključni pojmovi: vrste i obilježja igranoga filma, odnos među likovima, književno djelo i igrani film
U uvodnom dijelu učenicima je dano niz informacija vezanih uz snimanje igranoga filma – igrani film može nastati prema ideji koju netko ima za film (stvaranje priče, scenarija, knjige snimanja), prema kazališnoj predstavi, koja je najpogodnija kao osnovica za snimanje igranoga filma (najsrodnija s filmom, mada je gluma u kazalištu prenaglašena, a film to ne trpi- istaknute su sličnosti i razlike kazališne predstave i igranoga filma – primjer filma „Sokol ga nije volio“, filma koji je nastao prema kazališnoj predstavi koju je, baš za potrebe kazališta, napisao Fabijan Šovagović), te prema književnom djelu.
Naglašena je fabula koja je važna i za knjiženo djelo i za igrani film (tema, ideja, prostor, likovi, priča…). Zatim su upoznati s adaptacijom ili ekranizacijom (što je to, kako pretočiti književno djelo u igrani film – riječi u sliku i zvuk; poteškoće pri adaptaciji te odluke scenarista i redatelja što će izostaviti iz književnoga djela, ubaciti, prebaciti s početka djela na kraj, ili u sredinu filma, ili uopće neće mijenjati; kako će prikazati glumce (odabir glumaca – posebno kada oni nisu u književnom djelu opisani) i radnju…
Naglašena je i razlika načina prikazivanja događaja, likova, njihovog duševnog stanja i odnosa prema ostalim likovima i sebi. Književno djelo govori riječima i objašnjava čitatelju, a film govori akcijom, pokretom, mimikom…
Spomenuti su neki filmovi koji su nastali prema književnom djelu- „Ritam zločina“, Zorana Tadića – film nastao prema romanu „Dobri duh Zagreba“, Pavla Pavličića; „Glembajevi“;Antuna Vrdoljaka, nastao prema istoimenom djelu Miroslava Krleže, „Družba Pere Kvržice“, Vladimir Tadej, film nastao prema istoimenom romanu Mate Lovraka, „Breza“, Ante Babaje, film nastao prema istoimenom djelu Slavka Kolara…
Zatim je najavljeno gledanje dijela filma „Tko pjeva zlo ne misli“, Kreše Golika, filma koji je nastao prema pripovijetci „Dnevnik malog Perice“, Vjekoslava Majera.
Nakon 40-ak minuta filma, koliko su ga stigli gledati, skrenuta im je pažnja na sličnosti, a posebno na razlike, filma i pripovijetke. Naglašena je radnja: proširena je (dati su primjeri kojih u filmu ima,a u pripovijetci ne), neki dijelovi iz pripovijetke su u filmu „izbačeni“, već sam početak filma ne podudara se s pripovijetkom (ispričan je početak pripovijetke, a učenici su onda naglasili razliku s filmom); naglašen je i odnos Fulira i Ane (koji je u filmu dorađen), učenici su raspravljali o načinu prikaza promjene dana u filmu, o popratnim kadrovima koji slijede nakon najava dana, o odnosu Fulira i Ane, ulozi maloga Perice u filmu, o Franji i teti Mini…Budući da učenici još nisu čitali pripovijetku, način prikaza događaja i likova im je ispričan s pozornice, a onda su oni zaključivali koje su sličnosti i razlike s filmom. Naglašeno je i kako glumci u djelu uopće nisu opisani te kako je odabir glumaca slika svakog pojedinog lika koju je redatelj stvorio čitajući knjigu, kako dijaloga u pripovijetci nema, te kako su redatelj i scenarist morali napisati taj dijalog- pri tome se raspravljalo i o narječju i načinu izgovora teksta, te o glazbi koja slijedi događaje, a za koju u pripovijetci uopće ne doznajemo koja je…
OSMI RAZRED
Nastavno tema: filmski rodovi
Ključni pojmovi: scenarij, knjiga snimanja, redatelj
Učenici osmih razreda upoznavali su se s filmskim rodovima.
Gledali su dokumentarni dječji film Mouli moužek Pinky.
Uz taj su film imali zadatak osmisliti plakat kao i za igrani film Ne dao Bog većeg zla Snježane Tribuson. Odabirom ovoga igranoga filma upoznali su razliku između sinopsisa, scenarija i knjige snimanja kako bi na kraju mogli sami napisati osvrt ili prikaz o filmu. Na taj se način povezala nastava izražavanja i stvaranja i medijska kultura.
ŠKOLA U KINU TUŠKANCU
(tabelarni pregled sudjelovanja u programima Škole u kinu Tuškanac)
R.
br. |
Naziv osnovne škole |
Datum izvođenja programa |
Razred |
Broj učenika |
Broj učitelja |
1. |
I OŠ Dugave |
03.10.2007. |
II |
76 |
3 |
2. |
Alojza Stepinca |
02.10.2007. |
I |
23 |
1 |
3. |
Ante Kovačića |
24.10.2007. |
VIII |
99 |
4 |
4. |
Antuna Branka
Šimića |
23.11.2007.
15.11.2007.
28.11.2007. |
VII
VI
II |
121
104
83 |
5
4
4 |
5. |
Antuna Gustava
Matoša |
09.10.2007.
13.11.2007.
29.11.2007. |
III
V
II |
86
92
81 |
4
4
4 |
6. |
Antuna Mihanovića |
03.10.2007.
07.11.2007. |
II
IV |
58
90 |
3
4 |
7. |
Augusta Cesarca |
16.10.2007.
06.11.2007. |
V
III |
52
51 |
2
2 |
8. |
Augusta Harambašića |
25.10.2007. |
VIII |
47 |
2 |
9. |
Augusta Šenoe |
23.11.2007.
26.10.2007.
29.11.2007. |
VII
I
II |
111
103
107 |
4
4
4 |
10. |
Bana Josipa
Jelačića |
18.10.2007. |
VI |
89 |
4 |
11. |
Bartola Kašića |
03.10.2007.
20.11.2007.
26.11.2007. |
II
VII
I |
87
95
101 |
4
4
5 |
12. |
Borovje |
08.11.2007.
27.11.2007. |
IV
I |
57
52 |
2
2 |
13. |
Braće Radić |
12.10.2007.
06.11.2007.
15.11.2007. |
IV
III
VI |
72
57
61 |
3
3
3 |
14. |
Brestje |
11.10.2007.
26.10.2007.
21.11.2007. |
IV
I
VIII |
131
116
123 |
5
5
5 |
15. |
Brezovica |
01.10.2007.
10.10.2007.
31.10.2007.
14.11.2007.
21.11.2007. |
I
III
II
VI
VIII |
123
159
128
154
126 |
7
7
6
6
5 |
16. |
Bukovac |
17.10.2007.
06.11.2007. |
VI
III |
91
91 |
4
4 |
17. |
Cvjetno naselje |
01.10.2007.
13.11.2007.
22.11.2007. |
I
V
VIII |
40
38
23 |
2
2
1 |
18. |
Čučerje |
12.10.2007. |
IV |
58 |
3 |
19. |
Davorina Trstenjaka |
15.10.2007.
30.10.2007.
21.11.2007. |
V
II
VIII |
61
44
57 |
3
2
3 |
20. |
Dobriše Cesarića |
25.10.2007. |
VIII |
47 |
2 |
21. |
Dragutina
Domjanovića |
02.10.2007.
20.11.2007.
28.11.2007. |
I
VII
II |
96
149
112 |
4
5
4 |
22. |
Dragutina Kušlana |
09.10.2007.
24.10.2007. |
III
VIII |
35
34 |
2
2 |
23. |
Dragutina
Tadijanovića |
29.10.2007. |
I |
77 |
3 |
24. |
Dr. Antuna
Starčevića |
18.10.2007.
27.11.2007. |
VI
I |
80
76 |
3
3 |
25. |
Dr. Ivana Merza |
10.10.2007.
26.10.2007.
14.11.2007.
29.11.2007. |
III
I
VI
II |
47
38
75
40 |
2
2
3
2 |
26. |
Dr. Vinka Žganca |
01.10.2007.
30.10.2007.
07.11.2007.
19.11.2007. |
I
II
IV
VII |
95
122
107
105 |
4
4
4
4 |
27. |
Frana Galovića |
12.10.2007. |
IV |
79 |
3 |
28. |
Frana Krste
Frankopana |
03.10.2007.
06.11.2007. |
II
III |
63
61 |
3
3 |
29. |
Gornje Vrapče |
09.10.2007.
12.11.2007. |
III
V |
42
47 |
2
2 |
30. |
Gračani |
04.10.2007.
08.11.2007. |
II
IV |
44
63 |
2
2 |
31. |
Granešina |
04.10.2007.
22.11.2007. |
II
VIII |
111
128 |
5
5 |
32. |
Grigora Viteza |
17.10.2007.
06.11.2007. |
VI
III |
48
45 |
5
4 |
33. |
Grofa Janka
Draškovića |
23.11.2007.
07.11.2007. |
VII
IV |
97
93 |
4
4 |
34. |
Gustava Krkleca |
18.10.2007. |
VI |
103 |
4 |
35. |
Horvati |
12.10.2007. |
IV |
41 |
2 |
36. |
Ivana Cankara |
04.10.2007.
15.11.2007.
22.11.2007. |
II
VI
VIII |
71
55
71 |
3
3
3 |
37. |
Ivana Filipovića |
04.10.2007. |
II |
59 |
2 |
38. |
Ivana Gorana
Kovačića |
12.10.2007.
28.11.2007. |
IV
II |
57
68 |
3
3 |
39. |
Ivana Granđe |
11.10.2007.
31.10.2007.
13.11.2007. |
IV
II
V |
83
97
100 |
4
4
4 |
40. |
Ivana Gundulića |
01.10.2007.
30.10.2007.
12.11.2007. |
I
II
V |
27
26
60 |
2
1
3 |
41. |
Ivana Mažuranića |
22.10.2007.
14.11.2007.
29.11.2007. |
VII
VI
II |
92
97
88 |
4
4
4 |
42. |
Ivana Meštrovića |
18.10.2007.
30.10.2007. |
VI
II |
40
40 |
2
2 |
43. |
Ive Andrića |
24.10.2007. |
VIII |
92 |
4 |
44. |
Izidora Kršnjavoga |
02.10.2007.
13.11.2007.
22.11.2007.
28.11.2007. |
I
V
VIII
II |
76
76
66
63 |
3
3
3
3 |
45. |
Jabukovac |
10.10.2007.
17.10.2007. |
III
VI |
30
33 |
2
2 |
46. |
J. Račića |
21.11.2007. |
VIII |
78 |
3 |
47. |
J. J. Strossmayera |
12.10.2007.
31.10.2007.
06.11.2007.
26.11.2007. |
IV
II
III
I |
61
72
57
57 |
3
3
3
2 |
48. |
Jordanovac |
24.10.2007.
05.11.2007.
14.11.2007.
26.11.2007. |
VIII
III
VI
I |
87
58
90
56 |
4
3
4
3 |
49. |
Julija Klovića |
09.10.2007.
26.10.2007. |
III
I |
45
51 |
2
2 |
50. |
Jure Kaštelana |
12.10.2007.
05.11.2007.
26.11.2007. |
IV
III
I |
86
101
77 |
4
4
3 |
51. |
Josipa Račića |
11.10.2007. |
IV |
95 |
4 |
52. |
Kralja Tomislava |
24.10.2007.
28.11.2007. |
VIII
II |
63
71 |
3
3 |
53. |
Ksavera Šandora
Gjalskoga |
30.10.2007. |
II |
55 |
2 |
54. |
Kustošija |
16.10.2007. |
V |
70 |
3 |
55. |
Lovre pl. Matačića |
16.10.2007.
26.11.2007. |
V
I |
40
53 |
2
2 |
56. |
Lučko |
03.10.2007.
15.10.2007.
26.10.2007.
19.11.2007.
22.11.2007. |
II
V
I
VII
VIII |
89
121
97
114
109 |
4
4
4
4
4 |
57. |
Luka |
17.10.2007.
05.11.2007.
27.11.2007. |
VI
III
I |
136
172
116 |
5
7
5 |
58. |
Ljubljanica |
24.10.2007.
29.10.2007. |
VIII
I |
50
39 |
2
2 |
59. |
Malešnica |
22.10.2007.
27.11.2007. |
VII
I |
158
104 |
6
4 |
60. |
Marina Držića |
17.10.2007. |
VI |
47 |
2 |
61. |
Marije Jurić
Zagorke |
04.10.2007.
12.11.2007. |
II
V |
109
107 |
5
5 |
62. |
Markuševec |
10.10.2007.
29.11.2007. |
III
II |
77
75 |
4
4 |
63. |
Mate Lovraka |
22.10.2007.
08.11.2007.
31.10.2007. |
VII
IV
II |
148
130
114 |
8
5
5 |
64. |
Matije Gupca |
15.10.2007.
05.11.2007. |
V
III |
74
86 |
4
4 |
65. |
Matka Laginje |
02.10.2007.
12.11.2007.
28.11.2007. |
I
V
II |
61
94
58 |
3
4
2 |
66. |
Medvedgrad |
16.10.2007.
30.10.2007.
26.11.2007. |
V
II
I |
98
91
77 |
4
4
3 |
67. |
Miroslava Krleže |
02.10.2007.
22.11.2007. |
I
VIII |
43
56 |
2
2 |
68. |
Miroslava Mrkše |
25.10.2007. |
VIII |
50 |
2 |
69. |
Mladost |
09.10.2007. |
III |
71 |
3 |
70. |
Nikole Tesle |
17.10.2007.
07.11.2007.
28.11.2007. |
VI
IV
II |
60
77
65 |
3
3
3 |
71. |
Odra |
23.11.2007. |
VII |
26 |
1 |
72. |
Otona Ivekovića |
12.10.2007.
26.11.2007. |
IV
I |
53
50 |
3
3 |
73. |
Pantovčak |
02.10.2007.
29.10.2007. |
I
I |
46
50 |
2
2 |
74. |
Pavleka Miškine |
16.10.2007.
19.11.2007.
29.11.2007. |
V
VII
II |
84
81
66 |
3
3
3 |
75. |
Petra Preradovića |
17.10.2007.
26.11.2007. |
VI
I |
48
51 |
2
2 |
76. |
Petra Zrinskoga |
04.10.2007.
14.11.2007.
29.11.2007. |
II
VI
II |
66
73
62 |
3
3
2 |
77. |
Prečko |
15.10.2007.
08.11.2007. |
V
IV |
66
57 |
4
3 |
78. |
Rapska |
01.10.2007.
13.11.2007. |
I
V |
41
55 |
2
3 |
79. |
Remete |
15.10.2007.
08.11.2007.
27.11.2007. |
V
IV
I |
87
75
79 |
3
3
4 |
80. |
Retkovec |
09.10.2007.
30.10.2007. |
III
II |
136
143 |
5
5 |
81. |
Rudeš |
25.10.2007.
31.10.2007.
15.11.2007. |
VIII
II
VI |
111
93
99 |
4
4
4 |
82. |
Savski Gaj |
09.10.2007. |
III |
102 |
4 |
83. |
Sesvete |
01.10.2007.
25.10.2007. |
I
VIII |
107
148 |
4
6 |
84. |
Sesvetski Kraljevec |
02.10.2007.
08.11.2007.
20.11.2007. |
I
IV
VII |
132
143
114 |
5
5
4 |
85. |
Sesvetska Sela |
10.10.2007. |
III |
93 |
4 |
86. |
Sesvetska Sopnica |
15.10.2007. |
V |
63 |
3 |
87. |
S. S. Kranjčevića |
01.10.2007.
07.11.2007. |
I
IV |
71
57 |
3
3 |
88. |
Stenjevec |
23.11.2007.
07.11.2007.
27.11.2007. |
VII
IV
I |
73
94
93 |
3
4
4 |
89. |
Stjepana
Bencekovića |
02.10.2007.
31.10.2007.
14.11.2007.
21.11.2007. |
I
II
VI
VIII |
11
21
18
15 |
1
1
1
1 |
90. |
Šestine |
18.10.2007.
13.11.2007.
21.11.2007. |
VI
V
VIII |
47
49
50 |
2
2
2 |
91. |
Špansko Oranice |
10.10.2007.
12.11.2007. |
III
V |
95
106 |
4
5 |
92. |
Tina Ujevića |
15.10.2007. |
V |
44 |
2 |
93. |
Tituša Brezovačkoga |
22.10.2007.
29.11.2007. |
VII
I |
111
96 |
4
4 |
94. |
Trnjanska |
02.10.2007.
11.10.2007.
25.10.2007.
14.11.2007. |
I
IV
VIII
VI |
23
15
11
19 |
1
1
1
1 |
95. |
Trnsko |
03.10.2007.
29.10.2007.
13.11.2007. |
II
I
V |
98
95
112 |
4
4
4 |
96. |
Većeslava Holjevca |
18.10.2007. |
VI |
71 |
3 |
97. |
Vladimira Nazora |
16.10.2007. |
V |
66 |
3 |
98. |
Vjećeslava Novaka |
18.10.2007. |
VI |
67 |
3 |
99. |
Voltino |
24.10.2007.
06.11.2007. |
VIII
III |
89
58 |
4
3 |
100. |
Vrbani |
25.10.2007.
19.11.2007. |
VIII
VII |
95
84 |
4
3 |
101. |
Vugrovec Kašina |
11.10.2007. |
IV |
79 |
4 |
102. |
Vukomerec |
11.10.2007.
06.11.2007.
15.11.2007. |
IV
III
VI |
105
95
99 |
4
5
4 |
103. |
Zapruđe |
03.10.2007. |
II |
49 |
2 |
104. |
Žitnjak |
16.10.2007.
26.10.2007. |
V
I |
116
91 |
4
4 |
105. |
Žuti Brijeg |
04.10.2007. |
II |
78 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
105 škola |
72 programa |
|
17547 djece |
755 učitelja |
Ovdje možete komentirati članak
11.12.2007.