Novi vizualni identitet Revije hrvatskog filmskog stvaralaštvaRevija hrvatskog filmskog stvaralašta seli svake godine u drugo mjesto te je veoma bitno vizualno komunicirati s publikom i samim sudionicima. Riječ je ipak o jednoj od nastarijih filmskih manifestacija u Hrvatskoj, stoga je Hrvatski filmski savez kao glavni organizator Revije odlučio poraditi na vizualnom identitetu projekta. Sjajan je primjer Filmska revija mladeži i Four River Film Festival u Karlovcu koji su već nekoliko godina prepoznatljivi svojom žutom bojom i bocom koja sadrži filmsku vrpcu. Novi vizualni identitet RHFS proizlazi iz kadra kao okvira fokusa, odnosno osnovne filmske jedinice. Sam logotip, u svojoj punoj formi, prikazuje tipografsku interpretaciju kadriranja, dok njegov skraćeni oblik inicijalima omeđuje odabrani kadar, te se kao takav aplicira na različite formate medija (plakat, stranicu programske knjižice i sl.), stavljajući u fokus prikazani sadržaj. Znak prati ideju grafičkog prikaza kadra, interpretirajući neke od značajki RHFS i filmskih revija općenito. Novom vizualnom identitetu kombinacija dviju boja je ostavljena kao fleksibilan parametar, koji se fluentno mijenja iz godine u godinu, naglašavajući tako pojedinu Reviju kao specifično izdanje, ali i kao jedno od izdanja u dugom nizu godina. Osim boje, i prostor kadra je ostavljen za ilustrativnu i/ili tipografsku interpretaciju godišnjeg izdanja. Vizualni identitet RHFS potpisuje mlada dizajnerica Petra Milički za Pipser iz Zagreba. |